۳ آبان ۱۴۰۳، ۲۳:۱۸

فرمانده سپاه تکاب:

حمله به مردم بی‌دفاع غزه و لبنان خوی وحشیگری اسراییل را آشکار کرد

حمله به مردم بی‌دفاع غزه و لبنان خوی وحشیگری اسراییل را آشکار کرد

ارومیه-فرمانده سپاه تکاب گفت: حملات جنون‌آمیز به مردم بی‌دفاع غزه و لبنان خوی وحشیگری ایادی استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی را برای همه جهانیان آشکار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار صیاد کرامتی عصر پنجشنبه در اجتماع جمعی از دختران بسیجی تکاب اظهار کرد: حملات وحشیانه و جنون‌آمیز به مردم بی‌دفاع غزه و لبنان خوی وحشیگری ایادی استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی را برای همه جهانیان آشکار کرد.

وی با اشاره به اینکه، رژیم صهیونیستی رؤیای خاورمیانه جدید تحت‌فرمان خود را در سر می‌پروراند و متوهمانه برای تحقق یافتن این هدف شوم خود به جنایات متعددی دست می‌زند، گفت: آمریکا برای تحقق این رؤیای پوشالی با همه توان تلاش مذبوحانه‌ای دارد.

سرهنگ کرامتی ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای محور مقاومت، خاطرنشان کرد: برای دست‌یابی به خاور میانه جدید این سگ هار وحشی‌تر شده و از سکوت دولت‌های عربی و بی‌تفاوتی سازمان ملل متحد حداکثر سوءاستفاده را می‌کند و گستاخ‌تراز همیشه مردم بی‌دفاع را در معرض تجاوز و حمله قرار می‌دهد.

وی بر لزوم آگاهی‌بخشی به نسل جوان کشورمان از نقشه‌های شوم دشمن تاکید کرد و گفت: تبلیغات دشمنان بسیار فریبنده، مملو از دروغ و عوام‌فریبی است، بنابراین لازم است که ماهیت واقعی آنها برای جوانان آشکار شده و از ماهیت پلید دشمنان بشریت آگاه شوند.

فرمانده سپاه تکاب خاطرنشان کرد: شما جوانان با تحقیق و مطالعه به عمق حقیقت و نیت پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه پی خواهید برد؛ آمریکا بمب‌های چند هزار تنی برای قتل عام زنان و کودکان لبنانی و غزه به رژیم صهیونیستی هدیه می‌کند و از طرف دیگر ژست حقوق بشری به خود گرفته و داعیه‌دار کمک به جنگ‌زدگان غزه است.

کد خبر 6267640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha