اردن: جنایت صهیونیست‌ها در جبالیا وحشتناک است

اردن: جنایت صهیونیست‌ها در جبالیا وحشتناک است

وزارت خارجه اردن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در شمال غزه اعلام کرد: هدف قرار دادن غیرنظامیان یک جنایت جنگی وحشتناک است که باید مسببان آن پاسخگوی این جنایات باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اردن با صدور بیانیه‌ای توحش صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد.

بر این اساس، وزارت خارجه اردن در این باره اعلام کرد: ما حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال غزه را به شدت محکوم می‌کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: این حملات نقض آشکار قوانین بین المللی، ادامه هدف قرار دادن هدفمند غیرنظامیان، و یک جنایت جنگی وحشتناک است که باید مسببان آن پاسخگوی این جنایات باشند.

اردن تاکید دارد: اسرائیل در حال ادامه جنایات جنگی و پاکسازی قومی غزه از فلسطینیان است. این رژیم به درخواست جهانیان برای پایان بخشیدن به این توحش اهمیتی نمی‌دهد و به جنایت علیه بشریت ادامه می‌دهد.

این بیانیه پس از آن صادر می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به نابودی ۱۰ ساختمان مسکونی در اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال غزه طی چند ساعت اخیر کرد. طی این توحش دستکم ۱۵۰ غیرنظامی فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند.

کد خبر 6267674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
      0 0
      باز هم محکومیت مبهم اردن پلید هم مسبب این جنایات است مردمی بی پناه در محاصره شدید، و کوری و کری و لال بودن عربده کشان حقوق بشر. نفرین بر دروغگویان خوک صفت آمریکایی نفرین بر شیطان بزرگ الحق که نام شیطان بزرگ برازنده ی آمریکای درنده ی وحشی هار است.
    • علی شاهی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
      0 0
      لعنت براین رژیم کودک کش ای کاش یکی میبود میگفتن آغابیابریم غزه ولبنان