۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹

عطارزاده پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

مردم برای یاری مظلومان لبنان و فلسطین به میدان آمدند

مردم برای یاری مظلومان لبنان و فلسطین به میدان آمدند

دبیر پویش ملی ایران همدل گفت: مردم برای یاری جبهه مقاومت و مظلومان لبنان و فلسطین به میدان آمدند و صحنه‌های باشکوهی را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، «ایمان عطارزاده» دبیر پویش ملی ایران همدل در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه پایتخت در دانشگاه تهران، گفت: پویش ایران همدل بعد از شیوع بیماری کرونا در سال ۱۳۹۸ که زندگی و کسب و کار مردم دچار اختلال جدی شد طراحی شد.

وی افزود: با سخنرانی حضرت آقا در ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ که به صورت تلویزیونی برگزار شد، ایشان مردم را به کمک به یک دیگر و مواسات و همدلی و کمک مومنانه توصیه کردند و این باعث ایجاد یک فصل جدید در مشارکت‌های اجتماعی در میان مردم شد و صحنه‌های باشکوهی از کمک و دستگیری و یاری یکدیگر با شعار «از دیگری گره گشایی کنیم»، در جهت گره گشایی از مردم بود، به وقوع پیوست.

عطارزاده تاکید کرد: تولید ماسک، دستکش، ضدعفونی معابر، تهیه بسته‌های معیشتی، پرستاری از بیماران کرونایی و تدفین اموات آنان، گره گشایی از کسب و کارهای صدمه دیده به واسطه اهتمامی بود که مردم در لبیک به رهبر حکیم انقلاب اسلامی، داشتند و با محوریت نهادهایی مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی توانستیم با به فعلیت کشاندن ظرفیت‌های کشور و حضور اقشار مختلف مردم صحنه‌های باشکوهی را خلق کنیم و کمک‌های زیادی جمع آوری شد.

دبیر پویش ملی ایران همدل با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان اظهار کرد: اتفاقات اخیری که در فلسطین، غزه و اخیراً در لبنان با حملات وحشیانه رژیم اشغالگر به وقوع پیوسته و به خانه، کاشانه، منازل، مدارس، بیمارستان‌ها و زیرساخت‌های شهری و روستایی و حتی چادرهای آوارگان حمله شده است و آنها از هجوم وحشیانه رژیم کودک کش رژیم اشغالگر قدس در امان نیست، لذا این باعث شده تا مردم به پایداری همنوع خود بشتابند.

عطارزاده گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به مردم فرمودند بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار لبنان و فلسطین باشند و ما در این خصوص پویش ایران همدل را در چهارمین مرحله با شعار بنی آدم اعضای یکدیگرند شروع کردیم و تلاش می‌کنیم با فعال کردن ظرفیت عظیم مردم انقلابی ایران همه را دعوت به کمک به یکدیگر کنیم.

وی ادامه داد: شاهد اهدا پول، امکانات و طلاهای مردمی برای کمک به هم نوع خود به عنوان وظیفه انسانی هستیم و واقعیت مطلب آن است که این جهاد با مال و اطاعت فرمان پروردگار است که مردم برای یاری جبهه مقاومت و مظلومان لبنان و فلسطین به میدان آمدند و صحنه‌های باشکوهی رقم را رقم زدند.

عطارزاده اظهار کرد: صحنه‌هایی که قلم از نگارش آنها ناتوان و دوربین‌های خبری از انعکاس آن عاجز است. شاهد جهاد خانم‌ها با طلاهایشان یا جهاد یک کشاورز و یا اهدای منزل یک خیر شوشتری، پخت نان و همینطور بافتن کلاه و شال و این گونه کمک‌ها هستیم و مردم یک مسابقه خیرات را شأن می‌دهند و به راه انداختند.

وی ادامه داد: ما قدردان و سپاسگزار مردم هستیم که به عشق شیعه و مجاهدان مقاومت ایستادند و هر کمکی از دستشان بر می‌آید انجام می‌دهند. مردمی که از ابتدای انقلاب به یاری انقلاب آمدند در جنگ و بازسازی سیل و زلزله کمک‌های خود را انجام دادند و حالا به جبهه مقاومت کمک می‌کنند.

کد خبر 6267774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
      0 0
      این همه پروردگار به ما روی این کره ی زمین از نعمت ها بخشیده چرا ما انسان ها بخشنده نباشیم این امتحان آزمایش همه ماست