۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران امروز نیازمند تقویت است

بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران امروز نیازمند تقویت است

اصفهان - رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران امروز نیازمند توسعه و تقویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جلالی پیش از ظهر جمعه در آئین سالگرد شهادت سردار شهید علی رضائیان اهداف شهدا را والاتر از شهید دانست و اظهار کرد: شهدا جان خود را به خاطر اهدافشان جان خود را فدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا برای حفظ آزادی و تمامیت ارضی کشور به جهاد برخاستند، اضافه کرد: آنها با ایثار جان خود، استقلال، آزادی و امنیت امروز ایران را تضمین کردند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در تلاش بود تا نظم جدید منطقه‌ای را با حذف جبهه مقاومت در جنوب غرب آسیا تثبیت کند، اضافه کرد: استحکام و استقامت جبهه مقاومت و به ویژه عملیات وعده صادق ۱ و ۲ نشان داد که این نظم جدید را نه آمریکای جنایتکار بلکه ملت‌های مقاومت برای آینده ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران امروز نیازمند توسعه و تقویت است، اضافه کرد: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد ما باید در این زمینه هوشمندانه عمل کنیم و با تقویت بازدارندگی و آمادگی، راهبردهای جدیدی را برای مواجهه با دشمن طراحی کنیم.

سردار جلالی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با وجود فرماندهان باتجربه و دفاعی از دوران دفاع مقدس تا کنون، دارای توانمندی دفاعی بالایی است، تصریح کرد: هوشیاری حداکثری و آمادگی کامل وظیفه همگانی است. ما باید انسجام ملی را تقویت کنیم تا با تکیه بر روحیه مقاومت و ایثار، امنیت و ثبات کشور را حفظ کنیم.

وی آمادگی و هوشیاری که در کشور وجود دارد را یکی از ابعاد مهم پاسخ به تهدیدات دشمن دانست و ابراز کرد: البته نباید این مسئله را به‌صورت ساده و کوچک نگاه کنیم، باید با دقت و هدف‌گذاری دقیق به موضوع نگاه کنیم و استراتژی‌های خود را متناسب با تهدیدات پیش رو تدوین و دنبال کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور حفظ هوشیاری و آمادگی حداکثری و ترمیم و تقویت ساختارهای دفاعی کشور را وظیفه کنونی دانست و افزود: با این روند می‌توان هرگونه تهدید را به‌صورت جانانه پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی و دفاعی، انسجام ملی می‌تواند بیش از هر چیزی تأثیرگذار باشد، افزود: باید روحیه همبستگی و انسجام ملی را در جامعه تقویت کنیم.

جلالی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت مراسم تجلیل از مقام شهدا، برای تقویت روحیه مقاومت در جامعه و ایجاد یک حرکت راهبردی دفاعی در سطح ملی، استفاده کرد، ادامه داد: برپایی این مراسم‌ها می‌تواند به آشنایی نسل جوان با سیره شهدا کمک شایانی داشته باشد.

کد خبر 6267927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha