۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳

امام جمعه موقت مشگین شرقی:

شهادت فرماندهان مقاومت تداوم راه مقابله با جنایات اسرائیل است

شهادت فرماندهان مقاومت تداوم راه مقابله با جنایات اسرائیل است

لاهرود- امام جمعه موقت بخش مشگین شرقی گفت: شهادت فرماندهان ، رهبران و رزمندگان جبهه مقاومت، تداوم راه مقابله با ظلم و جنایات اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد اسکندرزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش مشگین‌شرقی در محل مصلای امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود اظهار کرد: شجاعت و درایت حزب الله و حماس کاری کرده است که زحمت ۷۰ ساله صهیونیست‌ها نابود شود.

وی با بیان اینکه صهیونیسم و ارباب آنها آمریکای جنایتکار با الهام از نظریه برخورد تمدن‌ها می‌خواستند مانع از کریدور شمال جنو، کردند، افزود: این کریدور منفعت اقتصادی زیادی به ایران داشت و به جای آن قصد داشتند کریدور «آی مک» را جایگزین آن کنند که این کریدور، اسرائیل را به شاهراه اقتصادی جهان تبدیل می‌کرد و ایران برای مبادله اقتصادی با اروپا نیازمند بود که اسرائیل را به رسمیت بشناسد.

امام جمعه موقت بخش مشگین‌شرقی با بیان اینکه جبهه مقاومت و جنبش حماس کاری کردند که در دنیا از کریدور «آی مک» چشم‌پوشی کنند و دوباره به کریدور شمال جنوب متمرکز شوند، ادامه داد: هرچند در این عملیات وعده صادق، شهدای بسیاری تقدیم اسلام شد ولی این عملیات قدرت اقتصادی، نظامی و سیاسی اسرائیل را در جهان تضعیف کرد و در واقع این عملیات جبهه نیابتی ایران بود.

حجت‌الاسلام اسکندرزاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خبر شهادت رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، بار دیگر دل‌های مؤمنان و آزادی خواهان را به درد آورد، گفت: شهادت مظلومانه «حضرت حجت الاسلام شهید سید هاشم صفی الدین» جانشین دبیرکل حزب الله و رئیس شورای اجرایی حزب الله را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری و تمامی امت اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهادت فرماندهان، رهبران و رزمندگان راه عزت و آزادی، ادامه مسیر مقابله با ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم بی گناه فلسطین و لبنان است، تصریح کرد: راه مقاومت اسلامی در برابر رژیم تروریست و شرور صهیونیستی با این حوادث متوقف نخواهد شد و تا زمان نابودی کامل این رژیم غاصب و جنایتکار ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام اسکندر زاده در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه تقوا سبب آزادی از هر نوع بندگی است و در یک جامعه اگر تقوا نباشد، تبیین صورت نمی‌گیرد و وقتی تبیین صورت نگرفت، تحریف جای تبیین را می‌گیرد، گفت: پروژه تحریف را در دنیا با قدرت غول رسانه‌ای از دوران رنسانس، حدود ۱۰۰ سال پیش راه اندازی کرده‌اند تا بی‌ عفتی در خانواده‌های مسلمانان رایج شود ولی دانشمندان خودشان جداگانه کتاب‌های بازگشت به دین را به چاپ رسانده‌اند تا بگویند که تنها راه رستگاری بشریت، برنامه اسلامی است.

کد خبر 6267938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha