۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵

امام جمعه زنجان:

مراقب جنگ ترکیبی دشمن در شرایط کنونی باشیم

مراقب جنگ ترکیبی دشمن در شرایط کنونی باشیم

زنجان-امام جمعه زنجان گفت: دشمن در حال حاضر بیش از گذشته به جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی روی آورده و به همین خاطر باید بیش از هر چیز مراقب این نقشه دشمن باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دشمن در شرایط کنونی، جنگ ترکیبی را در دستور کار خود علیه ایران اسلامی قرار داده و باید بیش از گذشته از این موضوع مراقبت کنیم، افزود: این دستور کار زمانی اتفاق افتاد که دشمن در برابر جبهه مقاومت به شکست‌های پی در پی تن داد، از این رو امروز در حال طراحی یک جنگ ترکیبی است.

وی با بیان اینکه جامعه مسلمین امروز باید بیش از گذشته در قالب یک امت واحد عمل کنند؛ چرا که اگر ملت مسلمانی از سوی دشمن تهدید شود، همه جوامع اسلامی این تهدید را حس خواهند کرد، ادامه داد: متأسفانه امروز شاهد هستیم که برخی از کشورهای اسلامی به جای اینکه در کنار سایر جوامع مسلمان قرار گیرند، برای اینکه منافع‌شان به خطر نیفتند، به سایر کشورهای پناه برده‌اند، این در حالی است که رمز موفقیت و پیروزی مسلمانان، در کنار هم بودن است.

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه امروز همه مسلمانان باید در برابر نقشه‌ای که دشمن در حوزه جنگ ترکیبی طراحی کرده است، هوشیار بوده و عملکرد بصیرت‌مندانه‌ای در این خصوص داشته باشند، خاطرنشان کرد: بی‌تردید دشمن برای اینکه بتواند به اهداف خود از طراحی جنگ ترکیبی دست یابد، چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور ندارد و این اهمیت موضوع را دوچندان می‌کند.

حسینی با تاکید بر اینکه برای خنثی کردن نقشه شوم دشمنان در شرایط کنونی جامعه حتماً باید به ابزار اتحاد مسلح شویم، عنوان کرد: بدون شک اگر دشمن به دنبال طراحی جنگ ترکیبی است، جبهه حق نیز بیکار ننشسته و در برابر این جنگ ترکیبی، در حال طراحی ایده‌های جدیدی است، به همین خاطر کسانی در این مسیر موفق خواهند بود که دست از تلاش و ایستادگی برندارند.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به اجرای پویش ایران همدل و نیز قدردانی از حضور همیشگی بانوان زنجانی در صحنه‌های این چنینی، گفت: در همین راستا شاهد جمع‌آوری طلا به ارزش ۵۰ میلیارد هستیم.

کد خبر 6267948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha