۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴

امام جمعه سیریک:

کمک به مردم غزه راه اثبات محبت به امام عصر(عج) است

کمک به مردم غزه راه اثبات محبت به امام عصر(عج) است

بندرعباس- امام جمعه سیریک ضمن دعوت مردم به مشارکت در پویش ایران همدل گفت: کمک به مردم غزه راه اثبات محبت به امام عصر(عج) است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سیریک رابطه امام و امت را رابطه‌ای الهی دانست و اظهار کرد: امام زمان (عج) مکرر برای شیعیان دعا می‌کند و اگر به حوادث پیرامون خود دقت کنیم تأثیرات این دعاها را خواهیم دید.

وی افزود: ما به عنوان پیروان امام عصر (عج) باید تلاش کنیم تا خود را در مسیر تلاش برای رفع دغدغه‌های امام زمان (عج) قرار دهیم.

امام جمعه سیریک تصریح کرد: امروز نگاه امام زمان به کودکان بی پناه غزه است و اگر ما نسبت به این موضوع نگران شدیم بدانیم در راه امام زمان (عج) در حال حرکتیم ولی اگر بی خیال بشویم قطعاً بدانیم از راه امام زمان (عج) جدا هستیم.

وی با اشاره به اجرای پویش ایران همدل گفت: امروز در مرحله چهارم پویش ایران همدل برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان باید برخیزیم، دوستانی که می‌گویند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است این نفی صریح آیه قرآن است که می‌فرماید مؤمنین با هم برادرند؛ امروز راه رفاقت و برادری و راه اثبات محبت به امام زمان (عج) کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان است.


سالاری با اشاره به سالروز اعتراض امام راحل به لایحه کاپیتولاسیون اظهار کرد: در دوران پهلوی دادگاه‌های ایران صلاحیت نداشتند که با جرم آمریکایی‌ها برخورد کنند و این موضوع به نوعی توهین به ملت ایران بود.

امام جمعه سیریک با اشاره به خیانت رژیم پهلوی در جدایی بحرین از ایران و ضمن محکوم کردن ادعای امارات در رابطه با جزایر سه گانه، عنوان کرد: بن زائدها نمک ایرانی‌ها را خورده و در جریان جزایر سه گانه نمکدان شکسته‌اند.

کد خبر 6268006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha