۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۰۸

امام جمعه جوپار:

جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه از خود و محور مقاومت دفاع می‌نماید

جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه از خود و محور مقاومت دفاع می‌نماید

جوپار_امام جمعه شهر جوپار گفت: جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه از خود و محور مقاومت دفاع می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین صافی زاده، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر جوپار کرمان، جمهوری اسلامی را به عنوان جایگاه رهبری محور مقاومت در کل جهان توصیف کرد و گفت: به همین دلیل کشور ایران از نقاط مختلف و به شکل‌های مختلف مورد تهاجم قرار گرفته است، اما مقتدرانه هم از خود و هم از محور مقاومت دفاع می‌نماید.

وی با اشاره به اینکه مدل جنگ دشمنان جنگ ترکیبی است افزود: جنگ ترکیبی شامل جنگ رسانه‌ای، تبلیغاتی، اطلاعاتی، عملیات روانی برای جریان سازی است.

وی افزود: برای موفقیت در عملیات رسانه‌ای و تبلیغاتی ظرفیت‌های دشمنان داخلی هم به کمک ضد انقلاب خارج نشین آمده است، البته برخی نادانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان توانستند مردم را در سایر جبهه‌های جنگ ترکیبی با خود همراه کنند احتمال حمله نظامی بالا می‌رود، لذا اتحاد داخلی و وفاق ملی حول محور مقام معظم رهبری تنها راه عبور از شرایط فعلی است.

امام جمعه جوپار یادآور شد: به همین مناسبت جهت یادآوری عرض می‌کنم که ۱۰ آبان سالگرد نامه مهمی از امام امت است که بعدها به منشور برادری معروف شد همین منشور امروز می‌تواند نقشه راه برای وفاق ملی باشد.

صافی زاده، ادامه داد: مضمون نامه این است که همه جریانات سیاسی به هم به چشم برادر نگاه کنند و بین اختلاف و رقابت مضر و اختلاف و رقابت سالم باید تفاوت قائل شد.

وی با بیان اینکه اختلاف در اصول و ارزشهای نظام مضر، اما در روش‌ها اشکال ندارد گفت: دفاع از مظلوم از اصول نظام است و تأمین امنیت باید از خارج از مرزها شروع شود، زیرا اگر این اتفاق نیفتد باید با رژیم صهیونیستی در تهران بجنگیم.

حجت الاسلام صافی زاده درباره جزایر سه گانه ایرانی تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی گفت: هراز چندگاهی درباره این جزایر ادعاهای واهی‌مطرح می‌شود که غربی‌ها هم به آن دامن می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه دلیل این ادعاهای واهی اهمیت این جزایر است افزود: اهمیت این جزایر از این جهت است که آب‌های میان این سه جزیره از نظر عمق مناسب برای عبور کشتی‌ها و تنها راهی است که ترانزیت نفت و کالا از آن صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: از نظر نظامی هر کشوری که بر این سه جزیره مسلط باشد، حاکم تنگه هرمز است و می‌تواند نسبت به آبراه‌های آن اعمال نظر و قدرت کند.

امام جمعه فهرج، هدف دشمنان را از غیر ایرانی خواندن این جزایر تضعیف ایران دانست و گفت: چون دشمنان غربی ایرانی قدرتمند نمی‌خواهند به دنبال تضعیف ایران هستند و این ادعاها از همین جهت مطرح می‌شود، اما باید بدانند این جزایر ایرانی بوده و تا ابد هم ایرانی خواهد ماند.

کد خبر 6268010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha