۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸

نماینده ولی فقیه در همدان:

ملت امام حسین هستیم و از شهادت در مسیر حق هیچگاه نمی‌ترسیم

ملت امام حسین هستیم و  از شهادت در مسیر حق هیچگاه نمی‌ترسیم

همدان_امام جمعه همدان گفت: ما ملت امام حسینیم که از شهادت در مسیر حق هیچگاه نمی‌ترسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان اظهار کرد: آنچه می‌تواند جامعه اسلامی را پیش ببرد و سربلند کند، ایمان به پروردگار عالم است.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط خداوند از ما حضور جدی‌تر و برنامه‌ریزی در میدان نبرد را می‌خواهد افزود: با وجود آنکه فرماندهان حزب‌الله شهید شدند، اما شاهد تشکیلات و شبکه سازی منسجمی هستیم که توسط سید حسن نصرالله ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه حجم حملات حزب الله مبتنی بر زمان بندی خاص و شرایط است اظهار کرد: همه این اتفاقات تأکیدی بر زنده بودن حزب الله و مقاومت است، رژیم صهیونیستی با وجود آنکه در فضای رسانه خود را پیروز نشان می‌دهد، اما در یک سال گذشته به هیچیک از اهداف خود دست پیدا نکرده است.

وی بیان کرد: آزاد سازی اسرا، خلع سلاح حزب الله، از بین بردن جبهه مقاومت و ایجاد امنیت برای شهرک نشین‌ها اهداف رژیم صهیونیستی بود که هیچکدام محقق نشده است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مردم کشور لبنان بدانند مجموعه‌ای که بتواند از تمامیت ارضی آنها دفاع کند حزب الله است گفت: نه تنها مسلمانان و شیعیان که همه مردم لبنان باید از حزب الله حمایت کنند، باید از همراهی حماسی مردم ایران به خصوص مردم استان همدان و کشاورزان، در طرح ایران همدل تقدیر کرد.

وی بیان کرد: مردم ما با همه سختی‌های اقتصادی که روبرو هستند اما برای کمک به جبهه مقاومت وارد میدان شدند و این کمک علاوه بر اینکه کمک به اسلام، وظیفه شرعی و توصیه قرآنی است، در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی نیز برای کشور منافعی دارد.

وی با بیان اینکه از مجاری قانونی باید در این پویش شرکت کرد افزود: شهید سنوار قهرمانی بود که انگیزه‌های مقاومت را در نسل آینده تقویت کرد، دشمن با اقدامات رسانه‌ای به دنبال ایجاد ترس و دلهره در جریان مقاومت و حزب الله است.

وی با اشاره به اینکه ما ملت امام حسینیم که از شهادت در مسیر حق هیچگاه نمی‌ترسیم اظهار کرد: فعال شدن بریکس می‌تواند به ساز و کاری برای رفع تحریم‌ها تبدیل شود، امروز مستکبران با قانون‌های بین‌المللی و پشتوانه سازمان‌های بین‌المللی به دنبال استعمار هستند، در دنیا اگر عدالت می‌خواهند باید نظم نوین طراحی شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مسئولان نسبت به حل مسائل اقتصادی و کنترل گرانی‌ها غافل نشوند افزود: با حضور استاندار جدید همدان امیدواریم شاهد تحول و تحرکی بیشتر در استان باشیم، مدیران در سطح استان مسئولیت شرعی دارند که تا آخرین لحظه برای خدمت به مردم تلاش کنند و اجازه ندهند کارها معطل بماند و نگاه تخصصی دولت و استاندار می‌تواند به حل مشکلات کمک کند.

کد خبر 6268024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha