۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۲۵

مهاجرانی:

حمله صهیونیست‌ها به خبرنگاران از سر اتفاق نیست

حمله صهیونیست‌ها به خبرنگاران از سر اتفاق نیست

سخنگوی دولت گفت: شلیک و حمله رژیم‌صهیونیستی به اتاق خبرنگاران المیادین و المنار از سر اتفاق نیست بلکه یک ترور دولتی هدفمند برای بی‌خبرماندن جهان از جنایتی است که در غزه و لبنان رقم می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس و در واکنش به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن محل اقامت خبرنگاران المیادین و المنار، نوشت: حمله اسرائیل به مراکز رسانه‌ای در لبنان، نشانه‌ای از یک فاجعه بزرگ‌تر است.

وی با بیان آنکه جنایتکاران همیشه تلاش می‌کنند جهان از جنایت آنها بی‌اطلاع باشد، تاکید کرد: کنوانسیون ژنو و قانون حفظ امنیت جان خبرنگاران در شرایط جنگی وضع شد، تا باز بودن مسیر اطلاع رسانی، مانعی از جنایت در سکوت باشد.

سخنگوی دولت بیان کرد: شلیک و حمله رژیم‌صهیونیستی به اتاق خبرنگاران المیادین و رسانه المنار از سر اتفاق نیست. یک ترور دولتی هدفمند برای بی‌خبرماندن جهان از جنایتی است که در غزه و لبنان رقم می‌زنند.

شایان ذکر است؛ صهیونیست‌ها بامداد جمعه چهارم آبان ۱۴۰۳، با حمله مستقیم و عمدی، هتل محل اقامت خبرنگاران، عکاسان و تکنسین‌ها در منطقه «حاصیبا» لبنان را هدف قرار داد که منجر به شهادت تعدادی از آنها شد.

کد خبر 6268045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha