۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹

امام جمعه محی آباد:

جهاد و مبارزه ما با دشمن صهیونیستی ادامه دارد

جهاد و مبارزه ما با دشمن صهیونیستی ادامه دارد

محی آباد_ امام جمعه شهر محی آباد کرمان گفت: ما دست از جهاد و مبارزه با دشمن برنداشته و به دستور انسانی و قرآنی و دینی خود عمل می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی خجسته، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر محی آباد کرمان با تسلیت شهادت سید هاشم صفی‌الدین گفت: دشمن بی رحم و گرگ صفت ما دوباره دست به جنایتی جدید زد و رئیس شورای عالی حزب الله کسی که دومین مقام بعد از دبیر کل حزب الله را داشت شهید کرد.

وی افزود: مهم این است که ما دست از جهاد و مبارزه با دشمن برنداریم و به دستور انسانی و قرآنی و دینی خود عمل کنیم.

وی گفت: اکنون ماه همدلی با مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان است و همه ما باید توان مالی خود را به میدان آوریم و بتوانیم صحنه‌های بسیار زیبایی جهت حمایت از این مردم مظلوم و مقتدر در آسمان جهاد و شهادت به ترسیم در بیاوریم.

حجت الاسلام خجسته، تأیید قانون کاپیتولاسیون را خلاف قرآن و دین مبین اسلام دانست و گفت: شما دیدید آن‌هایی که روزی می‌خواستند این قانون را در رژیم گذشته در این مملکت اجرا کنند چگونه با انقلاب اسلامی پوزشان به خاک مالیده شد و در ۱۳ آبان لانه جاسوسی آنها فتح شد.

وی با اشاره به روز پدافند غیرعامل گفت: کاراترین و پایدارترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات، پدافند غیر عامل می‌باشد و نتایج و تجربیات حاصل از جنگ‌های اخیر در منطقه و سایر نقاط جهان نشان داده است که عدم توجه به پدافند غیر عامل، تلفات و ضایعات جبران ناپذیری را برجای خواهد گذاشت.

امام جمعه محی آباد افزود: هر کشوری که به دنبال بقا می‌باشد بایستی به سرمایه گذاری دفاعی خود به طور ادامه دار توجه نماید و وضعیت دفاعی خود را همواره در آمادگی لازم حفظ کند، چراکه در غیر این صورت خطر از میان رفتن تناسب و تعادل در ساختار امنیتی آن کشور پیش خواهد آمد.

وی با اشاره به شهادت شهید فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: جوانان ما باید امروز فهمیده وار عمل کرده و مواظب تانک‌های رسانه‌ای دشمن باشند.

خجسته، گفت: شهید فهمیده به خود نارنجک بست و سراغ تانک دشمن رفت، شما هم باید با صلاح ایمان و تقوا سراغ فضای مجازی بروید و الا نابود می‌شوید.

کد خبر 6268048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha