۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۵۰

امام جمعه لاهیجان مطرح کرد؛

سردرگمی عمیق رژیم صهیونیستی بعد از عملیات «طوفان الاقصی»

سردرگمی عمیق رژیم صهیونیستی بعد از عملیات «طوفان الاقصی»

لاهیجان- امام جمعه لاهیجان با اشاره به سردرگمی عمیق رژیم صهیونیستی بعد از عملیات «طوفان الاقصی» گفت: ضربات دقیق و مکرر حزب الله سبب شده که این رژیم منحوس در کارزار جنگ توانی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی به سردرگمی عمیق رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و اظهار کرد: مشکلات اقتصادی، تحریم دریایی توسط انصارالله و ضربات دقیق و مکرر حزب الله سبب شده که این رژیم منحوس در کارزار جنگ توانی نداشته باشد و آمریکا به میدان آمد تا از این ارابه جنگی و ناموس وحشی خود دفاع کند.

حجت الاسلام سلیمانی با هشدار به حامیان این رژیم کودک‌کش گفت: هر کشوری که زمین، هوا و دریای خود را در اختیار این رژیم برای حمله به ایران قرار دهد با آن کشور برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم هیچ جنگ افزاری سالم بماند.

وی با انتقاد از صحبت‌های برخی مسئولین در رابطه با گرانی بنزین گفت: صحبت هایی مبنی بر عدم توانایی دولت در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بدون گران کردن بنزین می‌شود ولی در دولت شهید رئیسی بدون گران شدن بنزین همه این وام‌ها پرداخت می‌شد.

امام جمعه لاهیجان با انتقاد از تیم اقتصادی دولت گفت: قیمت دلار و سکه روز به روز گران‌تر می‌شود و وزیر اقتصاد فقط دغدغه رفع فیلترینگ دارد.

وی به افزایش تعداد سگ‌های ولگرد در لاهیجان اشاره کرد و گفت: به ما گفتند که این سگ‌ها را از استان‌های دیگر می‌آوردند و رها می‌کنند، متأسفانه دغدغه‌ای در جمع آوری این سگ‌ها نیست.

امام جمعه لاهیجان تصریح کرد: ما هم طرفدار حقوق حیوانات هستیم ولی مردم نگرانند و خیلی از مردم توسط این سگ‌ها کشته و زخمی شدند لذا باید جمع آوری شوند.

کد خبر 6268057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha