۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵

امام جمعه دیواندره:

رژیم غاصب صهیونیستی نجات خود را در حذف قهرمانان اسلام می‌داند

رژیم غاصب صهیونیستی نجات خود را در حذف قهرمانان اسلام می‌داند

دیواندره_امام جمعه دیواندره گفت: یهود غاصب صهیونیستی به اوج استیصال رسیده و نجات خود را در حذف قهرمانان اسلام در میدان ارزش دفاع می‌داند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا جلال مرادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دیواندره باتسلیت شهادت دو مجاهد نستوه شهید یحیی سنوار و شهید سید هاشم صفی الدین به محضر رهبر معظم انقلاب و جامعه مسلمین جهان اظهار کرد: امروز یهود غاصب صهیونیستی به اوج استیصال رسیده و نجات خود را در حذف قهرمانان اسلام در میدان ارزش دفاع می‌داند و با همه مسلمین چه جنگ نرم و فرهنگی و چه جنگ سخت باسلاح‌های میکروبی آمریکایی وارد جنگ شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط تکلیف است و وقت آن رسیده که عناد و دشمنی این غده سرطانی تبیین شود.

وی افزود: صهیونیسم به انواع و اشکال مختلف به مقدسات ما مسلمانان توهین می‌کنند اما غافل از اینکه نقشه شومشان نقش برآب می‌شود و براساس وعده قرآن حق بر باطل پیروز می‌شود.

امام جمعه دیواندره یادآور شد: کافران اموال خود را خرج می‌کنند تا مردم را از راه خدا و ایمان به الله بازدارند و اموالشان را خرج خواهند کرد، امّا بعداً مایه حسرت و ندامت ایشان خواهد گشت و شکست هم خواهند خورد. بیگمان کافران همگی به سوی دوزخ رانده می‌گردند و در آن گرد آورده می‌شوند.

ماموستا مرادی به وفاداری به پروردگار متعال تاکید کرد و گفت: وفاداری برخی مؤمنان بر سر عهد و پیمان خود با خدای خویش نمونه کامل وفاداری بوده و وفا از صفات پاکی است که موجب اطمینان و محل وثوق و پیروزی انسان است.

وی با بیان اینکه وفا از صفاتی است که اهل تمدن به آن افتخار دارند، گفت: وفا از اسباب نجات و پیشرفت اجتماع است و اسلام وفای به عهد را فرض و واجب می‌داند و اگر کسی وعده داد و بدون عذر به آن عمل نکرد گناه کرده و دارای صفتی از صفات نفاق است.

کد خبر 6268078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha