۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۱۷

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس بخش رخ تربت حیدریه:

سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در بخش رخ برگزار شد

سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در بخش رخ برگزار شد

تربت حیدریه- فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس بخش رخ تربت حیدریه گفت: رقابت ۱۰۰ شرکت‌کننده در سی و یکمین دوره مسابقات دارالقران بسیج در مرحله حوزه‌ای بخش رخ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سروان پاسدار مرتضی حسین زاده عصر جمعه در حاشیه برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات دارالقران بسیج اظهار کرد: مرحله حوزه‌ای سی و یکمین دوره مسابقات دارالقران عترت بسیج در محل مسجد امام سجاد (ع) شهر رباط سنگ برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس بخش رخ تربت حیدریه افزود: در ارتباط با برگزاری این مسابقات دارالقرآن بسیج در مرحله حوزه‌ای گفت: این دوره از مسابقات به همت دارالقران حوزه مقاومت بسیج قدس بخش رخ و با ثبت‌نام ۱۴۰ نفر از اهالی منطقه در سوم آبان ماه جاری در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسال و خردسال با شرکت ۱۰۰ نفر در این بخش برگزار شد.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات با محوریت حوزه مقاومت بسیج قدس بخش رخ برگزار شد و افراد در ۱۷ رشته به رقابت پرداختند.

حسین زاده ادامه داد: متسابقین در این دوره برای رقابت در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ سه جز، حفظ ۵ جز، حفظ پانزده جز، حفظ سی جز، تفسیر سوره صف، صحت قرائت نماز و معارف قرآن کریم شرکت کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس بخش رخ تربت حیدریه در ارتباط با رده سنی افراد حاضر در این دوره از مسابقات عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در دو گروه سنی نوجوانان و بزرگسالان بین ۹ تا ۱۸ سال و ۲۰ سال به بالا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: این مسابقات در سطح حوزه مقاومت بسیج منطقه در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی، برگزار شد.

حسین زاده بیان کرد: در این مرحله از سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج ۱۴۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس بخش رخ تربت حیدریه با اشاره به اینکه نفرات برتر این مرحله از مسابقات به مرحله شهرستانی راه یافتند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌گرفته؛ نفرات برتر در مرحله شهرستانی نیز بر اساس زمان‌بندی انجام‌گرفته به مرحله استانی راه‌یافته و نفرات برتر مرحله استانی نیز شرکت خواهند کرد.

کد خبر 6268210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha