۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۴۶

وزیر آموزش و پرورش:

جبهه مقاومت با شهادت صفی الدین برای آزادی قدس شریف مصمم‌تر شد

جبهه مقاومت با شهادت صفی الدین برای آزادی قدس شریف مصمم‌تر شد

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی، شهادت مجاهد نستوه و مبارز مقتدر سیدهاشم صفی الدین را تسلیت گفت و بیان داشت: جبهه مقاومت با شهادت صفی الدین برای پیروزی قطعی و آزادی قدس شریف مصمم‌تر شد.

به گزارش مهر، وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی، شهادت مجاهد نستوه و مبارز مقتدر سیدهاشم صفی الدین را تسلیت گفت و بیان داشت: جبهه مقاومت با شهادت صفی الدین برای پیروزی قطعی و آزادی قدس شریف مصمم‌تر شد.

متن کامل پیام علیرضا کاظمی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سید هاشم صفی الدین؛ رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان و از یاران صدیق سید حسن نصرالله و ازمجاهدان مبارز و فرماندهان رشید و سلحشور جبهه مقاومت بود که در استمرارجنایت‌های وحشیانه و ضد بشری رژیم غاصب و کودک کش صهیونی، به کاروان شهدا پیوست.

صفی الدین یکی از اسطوره‌های جبهه مقاومت اسلامی و از یاوران ملت مظلوم و قهرمان لبنان بود که سراسر عمر خویش را در مبارزه با دشمنان خونخوار و در دفاع از حق و عدالت سپری کرد و با شهادت خود در راه آرمان‌های کشورش، جلوه‌ای از ایثار، مقاومت و پایداری در برابر ظلم و بیداد وحشیانه رژیم صهیونی را در چشم جهانیان ترسیم کرد و جبهه مقاومت را برای پیروزی قطعی و آزادی قدس شریف از چنگ رژیم اشغالگر، مصمم‌تر و راسخ‌تر کرد.

بی شک خون این شهید بزرگ، وحدت، هم دلی و وفاق جهان اسلام را برای آزادی فلسطین عزیز تعمیق خواهد بخشید و طومار نابودی رژیم جعلی و جلاد صفت صهیونی را درهم خواهد پیچید.

این جانب ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید، شهادت این مجاهد مبارز و نستوه جبهه مقاومت را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، رئیس جمهور محترم و تمامی ملت‌های آزاده و آزادی خواه در سراسر جهان بویژه در کشورهای جبهه مقاومت و لبنان و رزمندگان غیور جبهه مقاومت تبریک و تسلیت می گویم و امیدوارم به برکت خون این شهیدان، به زودی شاهد اهتزاز پرچم صلح و آزادی در سراسر کره خاکی، به‌ویژه در سرزمین‌های اشغالی باشیم.

کد خبر 6268231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha