۴ آبان ۱۴۰۳، ۲۰:۲۵

بختیاری‌زاده مطرح کرد؛

آی دی کارت«موسیمانه»هنوز صادر نشده است/هدایت استقلال از روی سکو؟

آی دی کارت«موسیمانه»هنوز صادر نشده است/هدایت استقلال از روی سکو؟

خرم‌آباد- مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیدوارم که آی دی کارت صادر شود و آقای «موسیمانه» روی نیمکت باشند،حتی اگر هم نباشند و مجبور شوند روی سکو باشند، حتماً ایشان تیم را رهبری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب بختیاری زاده عصر جمعه در جمع خبرنگاران لرستانی در پاسخ به سوالی پیرامون بازی فردا با خیبر در حضور هواداران پرشمار این تیم لرستانی و در شرایط بحرانی تیم استقلال گفت: وقتی می‌گوئیم بازیکنان باکیفیت، تنها برای روزهای برد نیست، اولاً باید بگویم که شرایط جدول برای ما خیلی خوب نیست و باید خیلی سریع خودمان را به بالای جدول برسانیم.

این قدرت را داریم که به لیگ برگردیم

وی افزود: شاید برای هر تیم و باشگاهی، حتی تیم‌های صاحب فوتبال دنیا این شرایط پیش بیاید، مهم برگشتن به لیگ است، مهم این است که بازیکنان، مجموعه تیم، مدیریت و کادر فنی دست‌به‌دست هم دهند، با همدلی و اتحاد بیشتر در کنار آن کار بیشتر در مسائل فنی، این قابلیت را به هواداران نشان بدهند که می‌توانند به لیگ برگردند، من فکر می‌کنم ما مجموعه خیلی خوبی داریم، با احترام به تیم خوب خیبر، این قدرت را داریم که به لیگ برگردیم.

«موسیمانه» شناخت آن‌چنانی از لیگ ندارد

بختیاری‌زاده در ادامه پیرامون شناخت سرمربی جدید تیم از لیگ و تیم‌های ایران هم گفت: یکی از شاخصه‌های یک مربی یا سرمربی این است که خیلی سریع بتواند تیمش و حریفش را بشناسد، ما در عصری زندگی می‌کنیم که عصر اینترنت است و خیلی سریع می‌توانیم فیلم رقبا را ببینیم و تک‌به‌تک بازیکنان را آنالیز کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: این کار را تااندازه‌ای راحت می‌کند، به‌هرحال درست است که آقای «موسیمانه» چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ روحی و روانی شناخت آن‌چنانی از لیگمان ندارد؛ ولی ایشان خیلی در کارشان حرفه‌ای هستند، خیلی از فیلم‌های بازی‌های حریف‌ها به‌خصوص خیبر را به همراه بچه‌ها دیده‌اند، ایشان به‌عنوان سرمربی حرف اول و آخر را می‌زند و هر وقت هم کمک فکری بخواهند دستیاران ایشان که بنده هم یکی از آنها هستم وظیفه داریم که نظرات خودمان را انتقال بدهیم و ایشان تصمیم نهایی را بگیرند.

امیدوارم «آی دی کارت» صادر شود و «موسیمانه» روی نیمکت باشد

وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سوالی پیرامون عدم صدور «آی دی کارت» برای «موسیمانه» سرمربی تیم فوتبال استقلال، عنوان کرد: امیدوارم که صادر شود و آقای «موسیمانه» روی نیمکت باشند، حتی اگر هم نباشند و مجبور شوند روی سکو باشند، حتماً ایشان تیم را رهبری می‌کنند، ما روی نیمکت خواسته‌ها و نظرات ایشان را سعی می‌کنیم انتقال بدهیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: امیدواریم که این امکان وجود داشته باشد که کنارمان روی نیمکت باشند، تلاش باشگاه این است که این اتفاق رخ دهد.

بختیاری‌زاده: از من خواستند که ادامه بدهم

بختیاری‌زاده در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سوال که آیا در تیم استقلال می‌مانید؟ گفت: وظیفه من این بود تا در تایمی که باشگاه قرار بود مربی را با آرامش بتواند جذب کند، بمانم و قبول مسئولیت کردم، بعدازاین هم تصمیم را به عهده خود باشگاه و سرمربی جدید گذاشتم، آنها از من خواستند که ادامه بدهم به‌خاطر همین هم هست که اینجا در خدمت شما هستم.

کد خبر 6268240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha