۵ آبان ۱۴۰۳، ۸:۰۳

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

۷۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان سمنان منتظر دریافت تسهیلات هستند

۷۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان سمنان منتظر دریافت تسهیلات هستند

سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: زمین برای هفت هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان واگذار شده اما هنوز تسهیلات آن‌ها پرداخت نشده است.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت اراضی آماده شده برای تحویل به مردم در زمینه مسکن ملی در استان سمنان بیان کرد: اراضی مرتبط با هفت هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان سمنان و شهر جدید ایوانکی واگذاری شده است

وی افزود: این میزان واحد هنوز تسهیلات بانکی خود را اخذ نکرده‌اند تا شروع به ساخت کنند که می‌بایست از سهمیه جدید تسهیلات نهضت ملی مسکن تسهیلات خود را اخذ کنند در این ارتباط همچنین به بانک‌ها هم توصیه شده تا همکاری لازم را صورت دهند.

معاون عمرانی استاندار سمنان از ابلاغ جدید بانک مرکزی به بانک‌های عامل نهضت ملی مسکن و مسکن‌های حمایتی بابت اعطای تسهیلات خبر داد و گفت: بیش از ۱۰ هزار و ۹۰ هزار میلیارد تومان وام به تفکیک بانک‌ها در سطح کشور ابلاغ شده است.

حمیدی بیان کرد: در آخرین نشست شورای مسکن استان سمنان مصوب شد که برش استانی و سهم استان سمنان از این میزان تسهیلات ابلاغی بانک مرکزی با همکاری اعضای شورای مسکن استان تهیه و ادارات کل راه و شهرسازی استان سمنان و شرق استان به تفکیک بانک‌ها آن را به تهران اعلام کنند.

وی افزود: اعطای این میزان تسهیلات می‌تواند با تخصیص به متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان سمنان و همچنین شهر جدید ایوانکی، کمک خوبی برای ساخت واحدهای مسکونی باشد و بتوانیم شاهد افزایش سرعت ساخت و ساز و تحویل این واحدهای مسکونی هم باشیم.

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین گفت: برای کسانی که متقاضی دریافت زمین نهضت ملی مسکن در استان بودند علیرغم استقبال خوب مردم، زمین تأمین شده و در این زمینه مشکل خاصی در استان وجود ندارد.

کد خبر 6268294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha