۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۰۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

اجازه ندهید دشمن در جنگ اراده ها با تحلیل اشتباه ما را آشفته کند

اجازه ندهید دشمن در جنگ اراده ها با تحلیل اشتباه ما را آشفته کند

گرگان-مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در جنگ اراده ها باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که دشمن با تحلیل های اشتباه، شبهات و شایعات ما را آشفته کند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جنگ اراده‌ها باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که دشمن با تحلیل‌های اشتباه، شبهات و شایعات ما را آشفته کند.

وی با اشاره به اینکه ما هیچ گاه جنگ طلب نبودیم، افزود: از صدر اسلام تا کنون هیچ گاه جبهه حق جنگ طلب نبوده و ما این را در دوران دفاع مقدس به سادگی لمس کردیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه بعد از دوران دفاع مقدس این جبهه کفر بود که به ملت ایران خیانت می‌کرد، گفت: آنها با توطئه‌های که در زمان‌های مختلف انجام می‌دادند سعی داشتند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند اما با اراده‌ای که مردم داشتند هیچ گاه موفق نشدند.

وی یادآور شد: طوفان الاقصی نقشه مهم استکبار دنیا را علیه همه بشریت و دنیا بهم ریخت و باعث شد تمام منافع آنها در خطر افتد.

گرزین اظهار کرد: یکی از دلایلی که رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه افراد را به شهادت می‌رساند این است که طوفان الاقصی تمام نقشه‌های آنها را خنثی کرد. در جنگ اراده‌های دست برتر را فردی دارد که اراده قوی‌تری داشته باشد و این اراده قوی را طی یک سال اخیر در بین مردم غزه، لبنان، یمن، عراق و ایران در حال مشاهده هستیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند در هر قیام مردمی جنگ واقعی بین اراده‌ها است و هر طرفی که مصمم‌تر باشد و سختی‌ها را تحمل کند پیروز قطعی میدان است، افزود: یحی السنوار به عنوان نخستین رهبر سیاسی فلسطین و حماس در خط مقدم اسلحه به دست و سید حسن نصرالله در خطرناک‌ترین نقطه ضایع به شهادت می‌رسند که این جهش بزرگی در جبهه مقاومت ایجاد کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این بزرگان در وسط معرکه و در دل جنگ حاضر شدند که با شهادت خود هم شبهه و شایعات دشمن را خنثی کنند و هم اراده قوی خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: ما هیچ گاه جنگ طلب نیستم ما صلح طلب ترین مردم دنیا هستیم و باید توجه داشته باشیم که مسیر صلح از مسیر مقاومت در برابر زورگویی می‌گذرد و عبور می‌کند.

کد خبر 6268488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha