۵ آبان ۱۴۰۳، ۹:۰۵

معاون اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خبر داد؛

درخشش هنرمندان گیلانی در جشنواره ملی «فانوس»

درخشش هنرمندان گیلانی در جشنواره ملی «فانوس»

رشت -معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از درخشش هنرمندان استان در جشنواره ملی «فانوس» خبر داد.

سرهنگ جاوید فلاح گنجه در گفت گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گیلان در بخش‌های مختلف هنری و فرهنگی دارای فرهیختگان و نخبگان مستعد و توانمند است.

معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از درخشش هنرمندان گیلانی در جشنواره ملی «فانوس» خبر داد و اضافه کرد: در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی هنری فانوس که در شهرکرد با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و مدیران هنری و برگزیدگان شاخه‌های مختلف هنری برگزار شد، نفرات معرفی شده و برگزیدگان گیلانی که در این جشنواره شرکت کرده بودند در رشته‌های مختلف حائز رتبه شدند.

فلاح گنجه با بیان اینکه گیلانی‌ها در رشته‌های موسیقی بی‌کلام و نقاشی بخش دانش آموزی و همچنین طراحی پوستر و فیلم کوتاه در جشنواره فانوس درخشیدند، گفت: محمد حسین زحمتکش در بخش موسیقی بی‌کلام موفق به کسب رتبه اول هشتمین جشنواره فانوس کشور شد و دیپلم افتخار، لوح سپاس و تندیس دریافت کرد.

به گفته وی، در بخش دانش آموزی مریم سلیمانی رتبه دوم شاخه هنری نقاشی را به دست آورد و همچنین در رشته طراحی پوستر محمد جواد پردخته حائز رتبه سوم شد.

فلاح گنجه اضافه کرد: فیلم کوتاه زیر درخت توت ساخته محزون در بخش بازیگری مادر شهید (رابعه مدنی)، شایسته تقدیر شد.

کد خبر 6268502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha