۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵

گفت و گوی مهر؛

توزیع بنزین یورو ۵ در شیراز آغاز شد

توزیع بنزین یورو ۵ در شیراز آغاز شد

شیراز- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس از تولید بنزین یورو ۵ در پالایشگاه شیراز خبر داد و گفت: با این تولید مشکل کیفیت بنزین شیراز حل خواهد شد.

اسدالله طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر از تولید بنزین یورو ۵ در پالایشگاه شیراز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پالایشگاه شیراز از قدیمی‌ترین پالایشگاه‌های کشور است، هم تولیدات محدودی داشت و هم از لحاظ کیفیتی بنزین قابل قبولی را به کلان‌شهری همچون شیراز ارائه نمی‌داد.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌هایی که از دو سال پیش توسط هیئت مدیره این پالایشگاه شیراز بخش بهینه و کیفی‌سازی بنزین در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: از هفته گذشته توزیع بنزین با کیفیت با عنوان بنزین یورو ۵ در بخشی از شهر شیراز آغاز شده است.

طاهری با اشاره به اینکه پالایشگاه شیراز روزانه قریب به یک و نیم میلیون لیتر تولید بنزین یورو ۵ دارد، افزود: خود کلان‌شهر شیراز روزانه ۳ میلیون لیتر مصرف بنزین دارد که با این تفاسیر ما نیمی از شهر شیراز را با این نوع بنزین که مشخصه‌های کیفی بسیار بالایی دارد، پوشش می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان فارس با بیان اینکه هم اکنون به دلیل محدودیت در تولید بنزین یورو ۵ به صورت چرخشی ماه به ماه پمپ بنزین‌های سطح شهر شیراز را پوشش خواهیم داد، گفت: تلاش شده با تولیدات بنزین پالایشگاه شیراز و مبادی تأمین کننده، بتوانیم در آینده نزدیک سراسر سطح استان فارس را پوشش دهیم.

طاهری تصریح کرد: هر چند در حال حاضر با محدودیت میزان تولید مواجه هستیم، اما خوشبختانه نگرانی که در خصوص کیفیت بنزین پالایشگاه شیراز وجود داشت با این تولید برطرف شد.

کد خبر 6268507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • GB ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
      0 0
      همه خودروها باید برقی و هیبرید شود ،،،هوا در اکثر شهرهای ایران فوق العاده کثیفه و این هزینه چند د تا چند صد میلیاردی پنهان داره اگر جلویش را نگیریم تبدیل به فاجعه خواهد شد البته نشانه هاش شروع شده ،،شبیه کرونا ولی واگیر نیست