۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

جریان مقاومت همیشه پویا خواهد ماند

جریان مقاومت همیشه پویا خواهد ماند

گرگان-رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امروز با مقاومتی که مردم مظلوم غزه و فلسطین به راه انداختند جریان مقاومت هیچ گاه از بین نمی رود و همیشه پویا خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان صبح شنبه با حضور در امامزاده عبدالله گرگان به شهدای استان ادای احترام کرد و اظهار کرد: امروز با مقاومتی که مردم مظلوم غزه و فلسطین به راه انداختند جریان مقاومت هیچ گاه از بین نمی‌رود و همیشه پویا خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه یزیدیان همیشه پیروزی خود را فریاد می‌کشیدند و خود را پیروز میدان اعلام می‌کردند، افزود: با مرور تاریخ می‌بینیم که جز نکبتی چیز دیگری از آنها باقی نمانده است و امروز هم این اتفاق تکرار خواهد شد و ما شاهد موفقیت جبهه مقاومت در برابر ددمنشی رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهیم بود.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران با اهدای خون فرزندان و جوانان خود به پیروزی رسیده است و توانسته اتفاق‌های بزرگی را رقم بزند و ما هیچ گاه روزگارانی که رژیم تا دندان مسلح بعثی با حمایت اربابان غربی و شرقی به ایران حمله کرد فراموش نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران علی رغم توطئه‌ها و دشمنی‌هایی که در حقش انجام شد آنقدر به قدرت، پیشرفت و بالندگی رسیده است که تل‌آویو را مورد هدف قرار می‌دهد و توانمندی خود را به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 6268555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha