۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳

استاندار یزد مطرح کرد؛

لزوم ایجاد تفرجگاه‌های بزرگ در چهار گوشه شهر یزد

لزوم ایجاد تفرجگاه‌های بزرگ در چهار گوشه شهر یزد

یزد - استاندار یزد از مجموعه‌های شورای شهر به عنوان بازوی توانمند استان در مدیریت شهری نام برد و بر لزوم ایجاد تفرجگاه‌های بزرگ در چهار گوشه شهر یزد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بابایی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد و شهردار و معاونین شهردار با اشاره به لزوم ایجاد تفرجگاه‌های بزرگ در چهار گوشه شهر یزد اظهار کرد: احداث پارک کودک و شهرک سلامت و انتقال مخزن نفت و ریل راه آهن از محدوده شهر از جمله مسائلی است که باید برای تحقق آن برنامه‌ریزی شود.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه شورای شهر و شهرداری یزد گفت: مجموعه شورای شهر از افراد متدین و پرتلاش تشکیل شده است، لذا می‌توان در کنار هم اتفاقات خوشایندی را برای شهر و شهروندان رقم زد.

استاندار یزد با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر یزد تصریح کرد: نباید سرمایه‌های اجتماعی، فرصت ارتقای سطح بهداشت مردم و آبادانی استان صرف ایجاد اشتغال برای اتباع بیگانه و نیروی کار غیر بومی شود.

بابایی در پایان مجموعه شورای شهر را بازوی توانمند استان در مدیریت شهری دانست و بر لزوم همراهی و همدلی تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها و نیز بهره‌گیری از تمامی گروه‌ها و سلایق سیاسی در راستای رفع مشکلات شهروندان تاکید کرد.

کد خبر 6268624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha