۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸

سخنگوی دولت:

نیروی پدافند هوایی کشورمان غرور ملی ایرانیان را احیا کرد

نیروی پدافند هوایی کشورمان غرور ملی ایرانیان را احیا کرد

سخنگوی دولت با تقدیر از اقتدار و هوشیاری نیروی پدافند هوایی کشورمان، افزود: باید به قدرت و اقتدار این جوانان آفرین گفت که با اقدامات خود غرور ملی ایرانیان را احیا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت در گفت‌وگویی در واکنش به هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی و واکنش مقتدرانه نیروی پدافند هوایی کشورمان، گفت: مردم ایران از توان دفاعی کشور احساس غرور می‌کنند و نسبت به آن اطمینان دارند.

سخنگوی دولت با اشاره به تصاویر جعلی منتشر شده در برخی رسانه‌های خاص، تاکید کرد: همانطور که بیانیه‌های رسمی پدافند هوایی کشور نشان می‌دهد، تنها خسارات محدودی وارد شده و لازم است مردم عزیز ضمن حفظ آرامش از دل دادن به شایعات دوری کنند و اخبار را تنها از رسانه‌های رسمی و بیانیه‌های نیروی پدافند دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه ایران کشور قدرتمند و مقتدری است و با شیطنت‌های این‌چنین دچار مساله نخواهد شد، اظهار داشت: هم‌اکنون کشور در وضعیت عادی قرار دارد و حتی پروازها از ساعت ۹ صبح به روال عادی خود بازگشته است.

مهاجرانی ضمن تقدیر از اقتدار و هوشیاری نیروی پدافند هوایی کشورمان، افزود: باید به قدرت و اقتدار جوانان این مرز و بوم آفرین گفت که با اقدامات خود غرور ملی ایرانیان را احیا کردند.

کد خبر 6268653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha