۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵

برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی

برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی

اداره رفاه و خدمات دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط، آیین‌نامه و شیوه برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان را برای سال ۱۴۰۳ اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، اداره رفاه و خدمات دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط، آیین‌نامه و شیوه برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان را برای انتخابات سال ۱۴۰۳ اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به منظور ضابطه‌مند کردن و نهادینه‌شدن مشارکت دانشجویان در زمینه برنامه‌ریزی و نظارت بر حسن اجرای امور صنفی- رفاهی دانشجویان، تعامل میان دانشجویان و مسئولان دانشگاه در جهت انعکاس دیدگاه‌های دو طرف به یکدیگر و تقویت نقش دانشجویان در توسعه فعالیت‌های صنفی- رفاهی، انتخابات شورای صنفی دانشجویان در سال ۱۴۰۳ بر اساس جدول زمان‌بندی شده برگزار می‌شود.

دانشجویان می‌توانند ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه و شیوه‌نامه انتخابات شورای صنفی دانشجویان، جهت اعلام داوطلبی و ثبت نام در انتخابات در تاریخ تعیین شده، به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه به نشانی https://stu.atu.ac.ir مراجعه کنند.

زمان ثبت‌نام کاندیداها ۶ تا ۹ آبان ماه ۱۴۰۳، از ساعت ۸ تا ۱۵ است و زمان برگزاری انتخابات ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۳، از ساعت ۹ تا ۱۷ است.

برای ارتباط با کمیته اجرایی برگزاری انتخابات با شماره تماس ۰۲۱۴۸۳۹۳۴۳۳ تماس حاصل فرمایید.

برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی

کد خبر 6268894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha