۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴

معاونت بهره‌برداری و توسعه آب کرمانشاه خبر داد؛

اجرای عملیات پایپ جکینگ خط انتقال آب «چشمه کاوات» به جوانرود

اجرای عملیات پایپ جکینگ خط انتقال آب «چشمه کاوات» به جوانرود

کرمانشاه- معاونت بهره‌برداری و توسعه آب استان کرمانشاه از اجرای عملیات پایپ جکینگ خط انتقال آب «چشمه کاوات» به جوانرود خبر داد.

اله‌بخش همه‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از شکستگی خط انتقال آب چشمه کاوات به جوانرود و بازدید مدیرعامل و دیگر مسئولین آبفای استان از این خط که در مسیر عبوری از جاده اصلی روانسر به پاوه و در گردنه پلنگانه اتفاق افتاده بود، عملیات رفع شکستگی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آغاز شد.

وی افزود: با همکاری اداره راه شهرستان‌های روانسر و جوانرود و پس از حدود ۱۲ ساعت تلاش جهادی اکیپ‌های تعمیرات شهرستان جوانرود و کرمانشاه، شکستگی این خط انتقال مرتفع شد.

همه‌خانی خاطرنشان کرد: به دلیل عمق نصب ۵ متری لوله این خط انتقال و خاک‌ریزی زیادی که در سنوات گذشته به‌دلیل عملیات راهسازی روی این خط انجام شده، مقرر شد در اسرع وقت نسبت به تعویض این خط انتقال به صورت "پایپ جکینگ" اقدام شود و خط موجود که بیش از ۳۰ سال قدمت دارد، از مدار بهره‌برداری خارج شود.

معاونت بهره‌برداری و توسعه آب استان کرمانشاه در پایان از زحمات اکیپ‌های عملیاتی و همکاری مدیر اداره راه شهرستان روانسر و پیگیری‌های مدیر امور آبفای جوانرود قدردانی کرد.

کد خبر 6268982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha