۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵

سردار خوش نشان اعلام کرد؛

ارائه خدمات نقل و انتقال و نصب پلاک خودرو در۳۰ دقیقه

ارائه خدمات نقل و انتقال و نصب پلاک خودرو در۳۰ دقیقه

مدیر عامل مؤسسه راهگشا بنیاد تعاون فراجا گفت: با اقدامات هوشمندسازی انجام شده، زمان نقل و انتقال و نصب پلاک از ۲.۵ ساعت در گذشته به ۳۰ دقیقه کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمود خوش‌نشان مدیر عامل مؤسسه راهگشا بنیاد تعاون فراجا گفت: اقدامات گسترده‌ای در مؤسسه راهگشا در راستای خدمات رسانی سریع و بی منت به مردم در حال انجام است که هوشمندی در نوبت دهی و خدمات نقل و انتقال خودرو بخشی از آن است.

وی افزود: این خدمات در برنامه کاربردی پلیس من و سایت پلیس راهور و همچنین سایت مؤسسه راهگشا قابل دسترسی عموم مردم کشورمان قرار دارد و پس از پرداخت دیون معوقه می‌توانند اقدام به گرفتن نوبت در زمان مقرر کنند.

مدیرعامل مؤسسه راهگشا با بیان اینکه امروز مراکز نوبت در سراسر کشور به صورت کاملاً هوشمند در ابتدای ورود خودروها اقدام به ثبت پلاک خودروهای وارد شده به مراکز می‌کنند، اظهار داشت: این موضوع سبب تسریع در انجام خدمات دهی پلیس شده است.

وی با بیان اینکه پس از ورود خودرو به مراکز تعویض پلاک و اطمینان خاطر از پرداخت دیون دولتی سریعاً همکاران خودرو را مورد بازبینی قرار می‌دهند خاطر نشان کرد: این خدمات قبلاً به صورت دستی انجام می‌گرفت که خوشبختانه امروز با هوشمندسازی روند کار سرعت مضاعفی گرفته است.

مدیر عامل مؤسسه راهگشا با بیان اینکه با اقدامات هوشمندسازی انجام گرفته در این مرکز زمان نقل و انتقال و نصب پلاک از ۲ ساعت و نیم در گذشته به ۳۰ دقیقه کاهش یافته است خاطر نشان کرد: این زمان در صورتی است هیچ گونه مشکلی در خصوص فرد از لحاظ قانونی و در سامانه‌های استعلامی وجود نداشته باشد.

وی در پایان گفت: در تلاشیم در راستای دستور فرمانده کل انتظامی کشور بتوانیم اقدامات خود را به سمتی ببریم که برای خدمات رسانی ما بتوانیم به مردم مراجعه کنیم.

کد خبر 6269060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha