منبع امنیتی عراقی تشریح کرد؛

آیا اهداف عراقی در جریان حمله به ایران آسیب دیده‌اند؟

آیا اهداف عراقی در جریان حمله به ایران آسیب دیده‌اند؟

یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: هیچ یک از تاسیسات عراق یا اهداف غیرنظامی یا نظامی یا اقتصادی در عراق در حمله رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، آسیب ندیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، یک منبع امنیتی مطلع عراقی تاکید کرد که هیچیک از اهداف عراقی در حمله رژیم صهیونیستی به ایران آسیب ندیده است.

این منبع بیان کرد: ما تاکید می‌کنیم که هیچیک از تأسیسات عراق یا اهداف غیرنظامی یا نظامی یا اقتصادی در عراق در حمله رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، آسیب ندیده است.

پیش از این نیز، ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای، حملات رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرد و آن را نقش آشکار قوانین بین المللی و حاکمیت کشورها و گامی دیگر در راستای ناامن و بی ثبات کردن منطقه دانست.

این نهاد از جامعه بین‌الملل خواست به مسئولیت‌های خود عمل کند و فوراً مانع این تعرضات و گسترش دامنه درگیری شود.

ریاست جمهوری عراق مجدداً بر موضع ثابت کشور در مخالفت با هرگونه تنش و حمایت از فلسطینی‌ها در رسیدن به حقوق مشروعه خود و برپایی کشور مستقل در خاک و میهن خود تاکید کرد.

این نهاد بر لزوم تلاش پیوسته برای پایان حملات پی در پی به غزه و لبنان و رسیدن به راه حل‌هایی برای تحقق امنیت و ثبات در منطقه تاکید کرد.

همچنین باسم العوادی سخنگوی دولت عراق اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به سیاست‌های تجاوزکارانه خود در منطقه و گسترش دایره درگیری‌ها ادامه می‌دهد.

وی افزود: تجاوزات آشکار این رژیم بدون بازدارندگی صورت می‌گیرد و این بار، دست متجاوز رژیم صهیونیستی به سمت ایران دراز شده است.

العوادی تصریح کرد: عراق پیشتر نسبت به نتایج خطرناک سکوت جامعه بین الملل در برابر تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین، لبنان و سوریه هشدار داده بود. ما با شدیدترین عبارات این تجاوز را محکوم می‌کنیم.

وی بیان کرد: ما بر همبستگی و حمایت خود از ایران و موضع ثابتمان در خصوص لزوم آتش بس در غزه و لبنان تاکید می‌کنیم.

کد خبر 6269111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha