۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان خبر داد؛

تهیه طرح هادی در ۵۸ روستای استان زنجان طی ۶ ماهه اول سال‌جاری

تهیه طرح هادی در ۵۸ روستای استان زنجان طی ۶ ماهه اول سال‌جاری

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن زنجان با اشاره به تهیه طرح هادی روستایی گفت: در ۶ ماهه سال جاری، طرح هادی در ۵۸ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال تهیه شده است. 

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه‌ای با بیان اینکه طرح هادی روستایی به‌عنوان سند و برنامه‌ای ۱۰ ساله جهت توسعه موزون و هدایت صحیح توسعه و عمران روستایی تلقی می‌شود، اظهار کرد: همه اقدامات عمرانی در روستاها از جمله تهیه و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، لازم است مطابق با ضوابط، برنامه‌ها و سیاست‌های طرح‌های مذکور انجام گیرد.

وی تصریح کرد: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان ۵. ۶۴ درصد و در سطح کشور ۵۸ درصد و همچنین تعداد اجرای طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار ۴۶۰ روستا است.

مدیرکل بنیاد مسکن تاکید کرد: بنیاد مسکن به عنوان متولی امر ساخت و ساز و اجرای طرح هادی در روستاها تلاش دارد تا با تعامل دهیاران و اعضای شورای اسلامی درجهت توسعه و تقویت روستاها قدم بردارد.

خواجه‌ای به ارائه خدمات فنی و مهندسی از سوی بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: خدمات فنی و مهندسی برای ارائه خدمات در صدور پروانه ساختمان‌های روستایی بر اساس ضوابط، مقررات فنی، طرح هادی مصوب و نظارت بر اجرای ساختمان‌های روستایی با هدف جلوگیری از ساخت و ساز غیراصولی و غیرمجاز در روستا، افزایش کیفیت ساخت و سازهای روستایی و دسترسی روستاییان به خدمات فنی و مهندسی است.

وی افزود: در ۶ ماهه سال جاری، ۴۷۰۰ فقره خدمات فنی و مهندسی در زمینه‌های مختلف در استان ارائه شده است.

کد خبر 6269209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha