۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰

فرماندار کوثر:

جشنواره«آب» به حرمت جاری شدن آب در سد کوثر برگزار می‌شود

جشنواره«آب» به حرمت جاری شدن آب در سد کوثر برگزار می‌شود

کوثر- فرماندار شهرستان کوثر گفت: جشنواره«آب» به پاس حرمت جاری شدن آب سد کوثر به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مطلب صادقلو بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره‌های متعددی در شهرستان کوثر تدارک دیده شده که با برگزاری جشنواره «هیوا» در پنجمین ایستگاه در شرایط مطلوبی قرار گرفت و قرار است «جشنواره آب» به پاس حرمت جاری شدن آب سد کوثر نیز برگزار شود.

وی افزود: همه این رویدادها در حقیقت سپاسگزاری مردم منطقه از نعمات الهی به ویژه فراوانی نعمت محصولات سردرختی، زراعی و باغی است که آثار پر خیر و برکتی را به همراه دارد.

فرماندار شهرستان کوثر گفت: با تکمیل پایاب سد کوثر در سال‌های آینده قطعاً این ظرفیت افزایش یافته و ما شرایط بهتری را در شهرستان کوثر و تولید محصولات زراعی و باغی شاهد خواهیم بود.

صادقلو به تنوع جاذبه‌های گردشگری این شهرستان از «حمام سنگی» تا «غار یخگان» و «آبگرم گیوی»، «دربند مشکول» و «پل تاریخی فیروز» را یادآور شد و ادامه داد: همه این ظرفیت‌ها ایجاب می‌کند تا بسترهای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران و همچنین گردشگران و مسافران فراهم آمده تا ما بتوانیم میزبانی شایسته برای این تلاشگران و فعالان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کوثر ۳۷۰ هکتار باغات به کشت هیوا اختصاص یافته که تولید ۱۱ قلم هیوا را به ظرفیت سه هزار و ۵۰۰ تن شاهد هستیم که علاوه بر استان، هیوای این شهرستان در سایر مناطق نیز با بازارهای خوب فروش روبه‌رو است.

کد خبر 6269274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha