۶ آبان ۱۴۰۳، ۸:۲۱

فرمانده انتظامی استان همدان:

طی دو عملیات پلیسی بیش از ۴۸۳کیلوگرم تریاک کشف شد

طی دو عملیات پلیسی بیش از ۴۸۳کیلوگرم تریاک کشف شد

همدان ـ فرمانده انتظامی استان همدان گفت:طی دو عملیات پلیسی بیش از ۴۸۳کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سلمان امیری در تشریح این خبر اظهار کرد: در عملیات اول با اقدامات و تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد باند مورد اشاره اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به استان البرز می‌کرد.

وی افزود: در همکاری مشترک با انتظامی استان البرز، محل بارانداز قاچاقچیان در باغی در "محمد شهر استان البرز" شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار ۴۶۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف شد که در این رابطه ۴ دستگاه خودرو سواری توقیف و ۵ متهم دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: در عملیات دوم نیز باند قاچاقچیان مواد مخدر که با خودرو سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان "فارس" به استان "تهران" می‌کرد در شهر "نطنز" استان "اصفهان" شناسایی و خودرو آنها متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که مقدار ۲۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف، که در این رابطه ۴ متهم دستگیر و تعداد ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: اشراف اطلاعاتی و تعامل عملیاتی دو رویکرد مؤثر در سطح انتظامی استان می‌باشد که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند.

کد خبر 6269371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha