۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۰۵

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

«تبیین» محور کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان باشد

«تبیین» محور کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان باشد

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تبیین محور کنگره سه هزار شهید استان باشد، گفت: بیان رشادت و ایثارگری‌ها به نسل جوان از محورهای این دست رویدادها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در نشست سیاستگذاری کنگره سه هزار استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به برگزاری این رویداد در بهار سال آینده بیان کرد: این کنگره به نحوی که شایسته و در خور سه هزار شهید استان است، برگزار شود.

وی با بیان اینکه تبیین محور کنگره سه هزار شهید استان باشد، گفت: بیان رشادت و ایثارگری‌ها به نسل جوان از محورهای این دست رویدادها است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه باید از تجارب موفق کنگره‌های شهدا به خصوص از استان‌های همجوار برای برگزاری هر چه با شکوه تر کنگره سه هزار شهید استان استفاده کرد، بیان داشت: از همه ظرفیت‌ها در این زمینه می‌بایست بهره برد.

مطیعی با بیان اینکه از ظرفیت بسیار خوب اتحادیه انجمن‌های اسلامی و دانش آموزان در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های کنگره شهدای استان بهره گیری شود، گفت: دانش آموزان ظرفیتی عظیم و ارزشمند محسوب می‌شوند.

وی در خاتمه گفت: از تمام شهرداران و دهیاران استان سمنان می‌خواهیم که نسبت به فضا سازی های شهری و روستایی از هم اکنون تا برگزاری کنگره بزرگ سه هزار شهید استان سمنان اقدامات لازم را صورت دهند تا فضای استان متناسب با ایام، شهدایی شود.

فرمانده سپاه استان سمنان نیز در سخنانی با بیان اینکه یادواره‌ها و اجلاسیه های شهدای شهرستان‌های استان از جمله برنامه‌هایی است که در قالب کنگره بزرگ سه هزار شهید استان برگزار می‌شود، گفت: بعد از شاهرود، نوبت برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌های سمنان و دامغان در آینده نزدیک و قبل از اجلاسیه خواهد رسید.

سردار منصور شوقانی از تولید سریال تیم فوتبال آزادی سمنان که همه آنها شهید شدند خبر داد و ابراز کرد: یک فیلم سینمایی دیگر نیز در استان سمنان در کنار سرودهای محلی و دیگر برنامه‌های مرتبط با شهدا، در دست تهیه است.

کد خبر 6269372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha