۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۰:۱۹

مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان خبر داد؛

آغاز طرح جذب ناظران افتخاری برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی

آغاز طرح جذب ناظران افتخاری برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی

مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان از آغاز طرح جذب ناظران افتخاری برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و رصد بازار در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مسلم خانی با اشاره به جذب ناظران افتخاری برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و رصد بازار اظهار کرد: این طرح، در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و به‌منظور استفاده از ظرفیت نیروهای متعهد مردمی اجرا می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان با بیان اینکه مشارکت و نظارت مردمی یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی است، گفت: نظارت، حلقه‌ای است که فعالیت‌های دولتی را به‌طور معناداری به شهروندان پیوند می‌دهد.

وی با بیان اینکه هدف از این اقدام، شناسایی، کشف و معرفی تخلفات اقتصادی است خاطرنشان کرد: از تمامی اقشار جامعه، از جمله بانوان، دانشجویان، طلاب، بازنشستگان، انجمن‌ها، نخبگان و فعالان فرهنگی، تولیدی و صنفی که علاقه‌مند به همکاری در راستای سیاست‌های سازمان هستند، دعوت به همکاری می‌شود.

مسلم خانی تشریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پورتال سازمان حمایت به نشانی www.cppo.ir، با ایجاد حساب کاربری به‌عنوان ناظر افتخاری ثبت‌نام کنند و پس از تکمیل فرم درخواست عضویت باید فایل آموزشی را دریافت و مطالعه کرده و در آزمون مشارکت مردمی شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان ادامه داد: متقاضیان در صورت موفقیت در آزمون و طی مراحل قانونی در زمینه نظارت بر واحدهای صنفی، رصد بازار و ارزیابی مشکلات به کمک بازرسان و ستادهای خبری می‌شتابند.

وی تاکید کرد: این همکاری افتخاری هیچ‌گونه تعهد مالی یا استخدامی برای افراد به همراه نخواهد داشت.

کد خبر 6269379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha