۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۰:۵۱

سخنگوی فراجا خبر داد

بازداشت تروریستِ حادثه‌ تفتان در کمتر از سه ساعت

بازداشت تروریستِ حادثه‌ تفتان در کمتر از سه ساعت

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری یکی از اعضای گروهک جیش الظلم که در حادثه‌یِ تروریستی امروز تفتان نقش کلیدی و در صحنه حضور داشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار منتظرالمهدی در تشریح جزئیات خبر بیان داشت: واحدهای عمل کننده مبارزه با تروریسم فراجا در عملیاتی گسترده اقدام به شناسایی عاملان حادثه‌ی امروز ظهر نموده، که در جریانِ آن تا الان یک نفر از تروریست‌ها دستگیر شد.

وی افزود: با تنگ‌تر شدن عرصه بر مزدوران، آنها مجبور شدند خودرو و سایر تجهیزات را رها و از صحنه بگریزند که تلاش برای دستگیری تمامی تروریست‌ها در دستورکار قرار دارد. از ساعاتی پیش جانشین فرمانده کل انتظامی در موقعیت حضور و درحال پیگیری موضوع هستند

سخنگوی فراجا ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیزان و مردم ایران افزود: مراسم تشییع شهدای گرانقدر حادثه تفتان فردا برگزار خواهد شد و به هیچ وجه از خون شهدایمان نخواهیم گذشت

کد خبر 6269506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
      2 4
      تکرار مکرر حملات تروریستی و شهادت جوانان کشور.. نشان می‌دهد مسیولان خطر تروریست در سیستان را جدی نگرفته اند.باید روشهای امنیتی اصلاح واختیارات ویژه و تجهیزات و خودروهای ضد گلوله تحویل شود.
    • حمید IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
      1 0
      روح شهدای عزیز فراجا شاد تسلیت به خانواده محترمشان
    • اکیر US ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
      0 0
      باعث خوشحالی است ولی ده شهید بسیار زیاد بوده است۔ حتی یک نفر هم نباید باشد۔تصحیح اموزش وامور ضروری است۔۔با همکاری کشور دوست وبرادر پاکستان باید ریشه کن شوند۔