۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۱:۵۳

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس:

جوانان سرمایه های ما هستند/ پیگیر پرونده درویش و بیرانوند هستیم

جوانان سرمایه های ما هستند/ پیگیر پرونده درویش و بیرانوند هستیم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان جوان ما بعد از هواداران سرمایه های ما هستند و امیدوارم که در بازی های بعدی از آنها بیشتر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان حدادی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر اظهار داشت: خدا را شکر که ۳ امتیاز بازی را گرفتیم و به صدر جدول بازگشتیم و بعد از دیدار با السد کسب ۳ امتیاز این بازی برای ما حیاتی بود و انشاالله در بازی بعدی هم بتوانیم این ۳ امتیاز را تکرار کنیم.

او ادامه داد: حضور بازیکنان جوان ما در زمین بازی یکی از نقاط قوت پرسپولیس در این بازی بود و نشان داد که سرمایه‌های ما بعد از هواداران، بازیکنان آکادمی هستند و امیدوارم در دیدارهای بعدی از بازیکنان آکادمی خود بیشتر استفاده کنیم.

حدادی در رابطه با محرومیت ۳ ماهه رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) گفت: ما از همان موقع که رأی آمد به آن اعتراض کردیم و بخش حقوقی باشگاه پیگیر امور است و کمیته استیناف آن به آن بررسی خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس همیشه تابع تصمیمات ارکان فدراسیون فوتبال بوده است.

او تصریح کرد: ما از نظر مالی در یکی از بهترین شرایط خود قرار داریم و در روزهای گذشته درصدی به بازیکنان پرداختی داشته‌ایم. ما پارسال کمی در پرداختی‌ها با تأخیر مواجه شدیم و تلاش می‌کنیم تا امسال جبران کنیم.

عضو هیأت مدیر باشگاه پرسپولیس در رابطه با حضور کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس گفت: کادر فنی خود را با حضور کریم باقری تقویت کردیم و با افتخار در خدمت او هستیم.

حدادی خاطر نشان کرد: ما مهاجمان بسیار خوبی داریم و بعضی از روزها هر چقدر که موقعیت ایجاد می‌کنیم تبدیل به گل نمی‌شود.

او در رابطه با رأی پرونده علیرضا بیرانوند گفت: وقتی که صحبتی در مقابل دوربین‌ها انجام می‌شود انتظار داشتیم که عذرخواهی هم مقابل دوربین‌ها می‌بود و ما پیگیر پرونده هستیم و در رابطه با سایر موارد ارکان قضائی تصمیم گیرنده هستند.

کد خبر 6269533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha