۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۱:۴۶

معاون اجتماعی بهزیستی قزوین خبر داد؛

حمایت بهزیستی قزوین از ۶۰ زن و دختر آسیب دیده

حمایت بهزیستی قزوین از ۶۰ زن و دختر آسیب دیده

قزوین- معاون اجتماعی بهزیستی قزوین گفت: بهزیستی قزوین به ۶۰ زن و دختر در معرض آسیب در مراکز دولتی و غیر دولتی خدمات ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدی حقیقی اظهار کرد: دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بیش از یک هزار و ۲۹۷ خدمت تخصصی به دختران در معرض آسیب در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به صورت شبانه روزی ارایه کرد.

وی ادامه داد: پنج دختر پذیرش شده در مرکز دولتی خانه سلامت دختران، ۲۴ دختر در مرکز غیر دولتی روزانه ندای مهر و ۳۱ زن و دختر آسیب دیده اجتماعی نیز در مرکز غیردولتی راه نوین از سه هزار و ۷۳۸ خدمت تخصصی بهره‌مند شدند.

حقیقی بیان کرد: همچنین ۷۷۵ خدمت تخصصی از جمله روانشناسی، مددکاری، پزشکی، آموزشی و حقوقی در مرکز دولتی تحت عنوان خانه تلاش به این گروه هدف ارایه شده و این مرکز به صورت شبانه روزی و رایگان خدمات خود را ارایه می‌دهد.

این مسوول با بیان اینکه زنان و دختران آسیب‌دیده از عواملی همچون فقر، مشکلات مالی و اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رنج‌هایی را در زندگی دیدند، افزود: از این رو بهزیستی قزوین همواره رسیدگی به امور زنان و دختران در معرض آسیب را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون اجتماعی بهزیستی قزوین خاطرنشان کرد: ۶ مرکز حمایتی در خصوص زنان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی در قزوین فعالیت دارند که همواره تمام تلاش خود را در بهبود کیفیت زندگی آنها به کار بسته اند و کمک‌هایی به صورت مستمر به افراد تحت پوشش ارایه می‌شود.

کد خبر 6269550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha