۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۳:۰۳

مدیرعامل آبفای استان اردبیل خبر داد؛

اجرای عملیات لوله‌گذاری خط انتقال آب «روستای نولو» در انگوت

اجرای عملیات لوله‌گذاری خط انتقال آب «روستای نولو» در انگوت

انگوت- مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: عملیات لوله‌گذاری خط انتقال آب «روستای نولو» شهرستان انگوت در راستای بهبود زیرساخت‌های آبرسانی در منطقه اجرایی شد.

مسعود خیرجو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای عملیات لوله‌گذاری در «روستای نولو» شهرستان انگوت اظهار کرد: این اقدام در راستای بهبود زیرساخت‌های آبرسانی در منطقه و با هدف افزایش کیفیت و قابلیت اطمینان سیستم‌های توزیع آب در روستا اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات لوله‌گذاری شامل نصب لوله‌های جدید، تعویض لوله‌های قدیمی و بهبود زیرساخت‌های مرتبط با سیستم انتقال آب است، گفت: این اقدامات به منظور کاهش نشت و هدر رفت آب، افزایش فشار آب در منازل و بهبود کلی کیفیت خدمات آب‌رسانی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با اشاره به اینکه اجرای این پروژه با همکاری و تلاش تیم‌های فنی و مهندسی متخصص صورت می‌گیرد، ادامه داد: در جریان این پروژه، مهندسین و کارگران با استفاده از ماشین‌آلات و تحت نظارت دقیق، به نصب و راه‌اندازی لوله‌های جدید پرداختند.

خیرجو بیان کرد: این عملیات شامل حفاری زمین، نصب لوله‌ها، و اتصال آن‌ها به شبکه‌های موجود است که با استقبال گسترده ساکنان «روستای نولو» مواجه شده است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای مرتفع شدن مشکلات آب منطقه خاطرنشان کرد: اجرای موفقیت‌آمیز این پروژه نیازمند همکاری و هماهنگی بین تمامی نهادهای ذیربط است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: ااین عملیات به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی توسعه زیرساخت‌های روستایی در برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب اردبیل قرار دارد و تلاش‌های زیادی برای تأمین منابع مالی و اعتباری لازم برای اجرای این پروژه‌ها صورت گرفته است.

خیرجو تصریح کرد: این پروژه تنها یکی از اقدامات متعددی است که به منظور بهبود وضعیت آبرسانی در مناطق روستایی استان اردبیل در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: امیدواریم که با اجرای این گونه پروژه‌ها، مشکلات مربوط به کمبود آب و کیفیت آن به حداقل برسد و زمینه‌ای برای توسعه پایدار و بهبود شرایط زندگی ساکنان مناطق روستایی فراهم شود.

کد خبر 6269589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha