۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۳:۵۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل:

پدافند غیرعامل اهمیت ویژه‌ای در حوزه آب و فاضلاب دارد

پدافند غیرعامل اهمیت ویژه‌ای در حوزه آب و فاضلاب دارد

اردبیل- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: پدافند غیرعامل در حوزه آب و فاضلاب با توجه به اینکه از جمله زیرساخت‌های حیاتی در زندگی مردم است، اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود خیرجو به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با صدور پیامی، اظهار کرد: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، بر خود لازم می‌دانم نکاتی را در خصوص اهمیت و نقش حیاتی پدافند غیرعامل در حوزه آب و فاضلاب با شما همکاران و مردم عزیز به اشتراک بگذارم.

وی افزود: پدافند غیرعامل به مجموعه‌ای از اقدامات و تدابیری اطلاق می‌شود که با هدف کاهش آسیب‌پذیری‌ها و افزایش تاب‌آوری در برابر تهدیدات و حوادث غیرمترقبه به کار گرفته می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این اقدامات بدون استفاده از ابزارهای نظامی و با تکیه بر برنامه‌ریزی‌های دقیق، آموزش‌های گسترده و استفاده از فناوری‌های نوین به اجرا در می‌آیند.

خیرجو با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب، پدافند غیرعامل اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: با توجه به اینکه خدمات آب و فاضلاب از جمله زیرساخت‌های حیاتی و اساسی در زندگی روزمره مردم است، هرگونه اختلال در این سیستم‌ها می‌تواند تبعات جدی برای جامعه داشته باشد که به همین دلیل، اجرای تدابیر پدافند غیرعامل در این حوزه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش آمادگی و کاهش آسیب‌پذیری‌ها، ما در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل مجموعه‌ای از اقدامات و برنامه‌های مختلف را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل اضافه کرد: این اقدامات شامل آموزش و توانمندسازی کارکنان با برگزاری دوره‌های آموزشی و تمرینات عملی، بهبود زیرساخت‌ها با ارتقا و نوسازی شبکه‌های آب و فاضلاب، استفاده از فناوری‌های نوین با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته در نظارت و مدیریت شبکه‌ها و ارتقا آگاهی عمومی با اطلاع‌رسانی مستمر و برگزاری برنامه‌های آموزشی که سعی داریم تا سطح آگاهی و آمادگی عمومی را نیز افزایش دهیم.

خیرجو تصریح کرد: هفته پدافند غیرعامل فرصتی است تا همه ما با هم‌افزایی و تلاش مشترک، به حفظ و بهبود امنیت و سلامت جامعه کمک کنیم.

کد خبر 6269618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha