۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۳:۴۵

معاون اجتماعی کانون خدمت رضوی گیلان:

همایش خادمیاران رضوی فرصتی برای ارتقای خدمت‌ رسانی است

همایش خادمیاران رضوی فرصتی برای ارتقای خدمت‌ رسانی است

آستانه اشرفیه- معاون اجتماعی کانون خدمت رضوی گیلان گفت: همایش خادمیاران رضوی فرصتی برای تبادل افکار و ارتقای خدمت‌ رسانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید توفیقی عصر شنبه در همایش خادمیاران و یاوران رضوی که در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه برگزار شد، اظهار کرد: این همایش فرصتی برای آشنایی شرکت کنندگان با سامانه خادمیاری است تا گزارشات خود را ثبت کنند و ارتباطی مستقیم با آستان قدس رضوی برقرار کنند.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری نشست و همایش خادمین افزود: تبادل افکار برای یافتن بهترین راه‌های خدمت‌گذاری امری ضروری برای خادمیاران کانون خدمت رضوی است.

توفیقی با ابراز خرسندی از عملکرد کانون خدمت رضوی شهرستان آستانه گفت: در طول دو سال گذشته، زمینه رشد گزارش‌ها و فعالیت‌ها با وجود کانون‌های محلی و تخصصی فراهم شده است.

وی افزود: شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن ۱۰۹ خادمیار و یاور رضوی در سامانه، ۷ کانون تخصصی و ۱۱ کانون محلی، امید است به عنوان شهر الگو برنامه‌هایی در راستای خدمت رضوی ارائه دهد.

همایش خادمیاران رضوی فرصتی برای ارتقای خدمت‌ رسانی است

افتخار خادمیاری با هیچ چیز قابل قیاس نیست

«حجت‌الاسلام والمسلمین احمد طیبی» امام جمعه آستانه اشرفیه نیز در این همایش از زیارت امام رضا (ع)، عنایت و رأفت ایشان گفت و اظهار کرد: خوش به حال کسی که مدال خادمیاری امام رضا (ع) را به گردن داشته باشد لذا و این افتخار با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی گفت: خادمیاری به همت شهید رئیسی برای خدمت بود که با عنایت امام رضا (ع) شروع خدمت شهید رئیسی روز ولادت آن حضرت و پایان کار نیز در روز ولادت امام رضا (ع) بود که در نهایت در نزدیک‌ترین نقطه به مرقد امام پذیرفته شدند.

در این همایش ضمن تقدیر جمعی از خادمیاران و مسئولین کانون‌های فعال خدمت رضوی شهرستان، حکم انتصاب سه معاونت این کانون با حضور مسئولان استانی اهدا شد.

کد خبر 6269620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha