خبرگزاری شهاب بررسی کرد؛

دروغ پردازی‌های رژیم صهیونیستی درباره حمله به ایران

دروغ پردازی‌های رژیم صهیونیستی درباره حمله به ایران

یک رسانه عربی تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را در مقایسه با حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی ضعیف خواند و تاکید کرد که این حمله حتی مورد تمسخر شهرک‌نشینان صهیونیست قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری شهاب در گزارشی به تبلیغ‌های مطرح شده در رسانه‌های رژیم صهیونیستی و بین‌المللی در خصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به مناطقی از ایران اشاره و تاکید کرد که این حملات با انتقادات گسترده و تمسخر ارتش رژیم صهیونیستی از سوی شهرک‌نشینان اسرائیلی مواجه شد.

این گزارش می‌افزاید که شهرک‌نشینان و ساکنان سرزمین‌های اشغالی واکنش‌های تمسخرآمیزی نسبت به حملات رژیم صهیونیستی به ایران و ضعف آن از خود نشان دادند و برخی دیگر تلاش داشتند با انتشار تصاویر قدیمی، چهره‌ای متفاوت از حمله به ایران نشان دهند.

برخی از شهرک‌نشینان نیز با کنار هم گذاشتن حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی در روز اول اکتبر و شدت و حجم این حمله و تصاویر مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران، از ضعف واکنش صهیونیست‌ها در این حمله انتقاد کردند.

احمد عبدالرحمن نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی و نظامی نیز در گفتگو با شهاب حمله رژیم صهیونیستی به ایران را بسیار ضعیف و محدود خواند و تاکید کرد که هدف از این حمله حفظ آبروی نتانیاهو و ائتلاف حاکم در سرزمین‌های اشغالی بود که چند هفته پیش در حمله سنگین ایران، مهم‌ترین پایگاه‌های نظامی آنها هدف قرار گرفته است.

وی ابراز داشت که این حمله نمایشی و برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های رژیم صهیونیستی و در راستای دروغ پردازی‌های آمریکا و اسرائیل است که نمی‌توانند شکست خود در محورهای لبنان و غزه را مخفی نگه دارند.

عبدالرحمن همچنین تاکید کرد که حملات ضعیف اسرائیل نشان داد که آمریکا نمی‌خواهد کنترل اوضاع منطقه از دست خارج شود و به سمت جنگ فراگیر پیش برود و منافع رژیم صهیونیستی را با خطر مواجه کند و متحد استراتژیک آن در این جنگ با شکست و فروپاشی مواجه شود.

کد خبر 6269727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha