۶ آبان ۱۴۰۳، ۹:۵۵

در حال به روزرسانی؛

صدای واحد سیاسیون در واکنش به اقدام نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران

صدای واحد سیاسیون در واکنش به اقدام نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران

همه مسئولین و شخصیت‌های سیاسی، اجرایی و صاحب‌نظران عرصه سیاست ایران در حمایت از مام میهن اقدام نابخرادانه رژیم مجعول صهیونیستی را در اقدام نظامی به ایران محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دفاع مشروع ایران در برای تعدی و تجاوز آشکار رژیم مجعول و کودک کُش صهیونیستی که مهمان ایران را در خاک ما ترور کرد و به شهادت رساند، موجی از خشم و نفرت را در جامعه ایران، همچنین در میان آزادگان جهان پدید آورد، کشتار بی‌رحمانه نتانیاهو به نیابت از اروپایی‌ها و آمریکای جنایت‌کار بیش از هر زمان دیگر چهره شیطان‌صفت غرب را که سال‌ها شعارهای پُرزَرق‌وبَرقِ حقوق بشری سر دادند را آشکار کرد؛ جهان رژیم اسرائیل را با افتادن نقاب او به وضوح می‌بیند؛ همگان با مشاهده این میزان از دَدمَنشی در بُهت و حیرت فرو رفتند. آری این چهره و سیمای کریه ابلیس زمانه است.

بشر حالا برای بیدار ماندن وجدان خود می‌جنگد؛ آنان که خوابند را بیدار می‌کند؛ اما آنان‌که خود را به خواب زده‌اند را هرگز نمی‌توان بیدار کرد؛ زمان، زمان رویارویی جبهه حق و باطل است.

مقامات کشورمان فارغ از جایگاه و موقعیت و اندیشه سیاسی وحدت کلمه خود را به رُخ جهان می‌کشند. این است نهضت روح‌الله خمینی رحمت‌الله علیه که سنگ بنای حمایت از ملت مظلوم فلسطین را در انقلاب اسلامی ایران بنا نهاد؛ مکتب خود را در اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی همچون میراثی ارزشمند برای انسان امروز به جا گذاشت که ایرانیان با عزت و سربلند در جای جای تاریخ معاصر پس از انقلاب اسلامی، مدافع بشر و آزادی و حامی مظلومین باشند و در برابر استکبار قد عَلَم کنند. آری نهضت خمینی کبیر تکثیر می‌شود و راه او را همه مقامات جمهوری اسلامی طی می‌کنند و این ندائی است که همه آزادگان جهان بی‌درنگ به آن لبیک می‌گویند.

رهبر انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدای امنیت: شرارت رژیم صهیونیستی نه بزرگنمایی شود و نه کوچک‌انگاری

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار خانواده‌های شهدای امنیت که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، گفتند: شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچک‌انگاری. باید خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی به هم بخورد. باید قدرت و اراده و ابتکار ملت ایران و جوانان کشور را به آنان فهماند.

ایشان بیان کردند: کیفیت فهماندن قدرت و اراده ملت ایران به رژیم صهیونیستی را باید مسئولان تشخیص دهند و آنچه را که صلاح این ملت و کشور است انجام گیرد.

رهبر انقلاب افزودند: در موضوع امنیت، حفظ امنیت روانی جامعه بسیار مهم است. ایجاد ترس و تردید در دل‌های مردم، مردود است و قرآن در این زمینه صراحت دارد.

پاسخ ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی قطعی است

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به برخی از مراکز نظامی کشورمان، گفت: موفقیت و هوشیاری پدافند ارتش و سپاه نشان داد که رژیم آپارتاید صهیونیستی همواره در مواجهه با ملت سربلند ایران در هر معرکه‌ای به مضحکه‌ای در سطح جهان تبدیل شده است. گفت: اگر چه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران از روی انفعال بود و به شکست دیگر برای این رژیم تبدیل شد، اما جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب حق ذاتی دفاع مشروع و ماده ۵۱ منشور ملل متحد خود را محق به دفاع از خود می‌داند و پاسخ به این تجاوزگری قطعی با رعایت اقتضائات خواهد بود.

صدای واحد سیاسیون در محکوم کردن اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران

وی ادامه داد: مقایسه عملیات وعده صادق ۲ با اقدام اخیر نظامی این رژیم گواهی روشن بر توان بازدارندگی نیروی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است. از کشورهای همسایه که اقدامات تجاوزکارانه و غیرقانونی رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کردند، قدردانی می‌کنیم و تاکید داریم حفظ ثبات منطقه و دفاع از صلح و امنیت منطقه‌ای مسئولیت فردی و جمعی تمام کشورهای منطقه است و جز با همکاری و تعهد عملی همگان به این اصل محقق نخواهد شد.

درخواست برگزاری جلسه فوری شورای امنیت را داشتیم

سیّد عبّاس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه درخواست برگزاری جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل را داشتیم، گفت: گرچه امیدی نیست با حضور آمریکا و برخی کشورهای دیگر محصولی از این جلسه حاصل شود، گفت: ما وظیفه خود را برای پیگیری این تهاجم از راه‌های بین المللی انجام خواهیم داد. به اعتقاد ما آمریکا در تمام جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان شریک است. در عملیات تجاوزکاران دو شب گذشته مشارکت امریکایی‌ها برای ما کاملاً روشن است.

صدای واحد سیاسیون در محکوم کردن اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران

وی ضمن اعلام اینکه ایران در حفاظت و دفاع از منافع و تمامیت ارضی و مردمش هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیست، تأکید کرد: در جریان سفرهای اخیر منطقه‌ای توانایی ایران برای دفاع و زدن ضربه‌ی متقابل به کسانی که قصد تهاجم به ایران را داشته باشند برای طرف‌های خارجی تشریح شده است.

اقتدار ایران، دشمنان مام میهن را زبون و خوار می‌کند

صدای واحد سیاسیون در محکوم کردن اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران

محمدرضا عارف در واکنش به حوادث بامداد امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ با انتشار تصویری از پرچم ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: اقتدار ایران، دشمنان مام میهن را زبون و خوار می‌کند.

جبهه اصلاحات ایران: حمله اسرائیل هرگز در حد و اندازه عملیات چشم‌گیر وعده صادق ۲ نبود

جبهه اصلاحات ایران در بیانیه‌ای نوشت: حمله شب گذشته رژیم افسارگسیخته اسرائیل به تعدادی از مراکز نظامی ایران اگرچه خسارت‌هایی به بار آورد و منجر به شهادت تنی‌چند از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران گردید هرگز در حد و اندازه‌ای که چند هفته برای آن تبلیغ می‌شد و نیز پاسخ عملیات چشم‌گیر وعده صادق ۲ نبود و لذا در سطح افکار عمومی یک شکست برای رژیم اشغالگر صهیونیستی به حساب می‌آید. این موقعیت ممتاز برای ایران، جز حاصل توان بازدارندگی ایران از نظر نظامی و نیز استفاده مؤثر و کارآمد از ابزار دیپلماسی، توسط دولت حاضر، نبوده است.

جبهه اصلاحات افزود: اینک ابتکار عمل در دست دولتمردان ایران است تا با استفاده از این مزیت، که با ناکامی حمله اسرائیل از یک سو و از سوی دیگر محکوم کردن آن توسط برخی کشورها، به خصوص کشورهای همسایه به دست آمده است، در تعیین سرنوشت آینده منطقه ایفای نقش بکند.

باهنر: جسارت صهیونیست‌ها جواب خواهد داشت

محمدرضا باهنر در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین به جمعه نصر و نماز جمعه با صلابت مقام معظم رهبری که با حضور بسیار باشکوه مردم همراه بود اشاره کرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ قول حمله وسیع و دردناک را داده بود اما واقعاً جرأت نکرد و چیزی جز رجزخوانی‌های پوشالی از آنها ندیدیم البته همین جسارت آنها هم جواب دارد و بدانند که دوران بزن در رو تمام شده است.

اقتدار نیروهای مسلح ایران درس عبرتی برای دشمن شد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، در واکنش به عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به ایران، اظهار کرد: از ارتش قهرمان و سپاه عزیز تشکر می‌کنم که اجازه نداد دشمن به اهداف خود برسد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتدار نیروهای مسلح ایران درس عبرتی برای دشمن شد تا بداند نیروهای جان برکف مقتدر و توانمند جمهوری اسلامی ایران با امکاناتی که آن‌ها خبر ندارند، می‌توانند جلوی هرگونه شرارت را بگیرند.

احمدی: ایران حق دارد به رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده دهد

محمدرضا احمدی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی، در واکنش به اقدام تجاوزگرانه اخیر رژیم صهیونیستی به برخی نقاط ایران، گفت: تجاوز هوایی رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران و عبور از خط قرمز ملت شریف ایران و ام القرای جهان اسلام، یک خطای نابخشودنی بود که توسط رژیم خبیث اسرائیل انجام شد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حق پاسخ شدید، کوبنده و پشیمان‌کننده را برای خود محفوظ می‌داند و حتماً در زمانی مناسب اقدام انقلابی و پاسخی کوبنده و پشیمان‌کننده به این رژیم خواهد داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه، اظهار کرد: به خانواده شهدای ارتش و همچنین خانواده شهدای حادثه تروریستی تفتان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم عوامل این جنایات هرچه زودتر به سزای عمل خود برسند.

صباغیان: باید در دکترین دفاعی و هسته‌ای کشورمان تجدیدنظر شود

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس در جلسه علنی یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، با اشاره به اقدام تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به خاک ایران، گفت: تجاوز بزدلانه رژیم صهیونیستی را به سرزمین ایران که با حمایت مستقیم و غیرمستقیم آمریکا و اروپا صورت گرفت، محکوم می‌کنم.

وی تاکید کرد: در پاسخ به رژیم تجاوزگر صهیونیستی و آمریکا باید به فکر آن سلاح‌های دفاعی باشیم که این متجاوزان و زورگویان دارند و باید در دکترین دفاعی و هسته‌ای کشورمان تجدیدنظر شود.

شریعتی در تذکر شفاهی: ایران پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به رژیم صهیونیستی خواهد داد

مالک شریعتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران را که با هوشیاری و فداکاری پدافند هوایی ارتش ایران ناکام ماند، محکوم و شهادت شهدای ارتش و مرزبانی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده عمل می‌کنیم.

شریعتی گفت: مسئولان نظامی کشور به صورت یکپارچه تصمیم دقیقی را برای پاسخ پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکا اتخاذ خواهند کرد.

غضنفرآبادی: پاسخ به تجاوز اسرائیل حق مسلم ایران است

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: از برادران پدافند ارتش و سپاه برای عملیات اقتدارآمیز آنان در مقابل عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: همچنین حرکات ددمنشانه در غرب و شرق کشور را که منجر به شهادت جمعی از برادران نیروی انتظامی شد محکوم می‌کنم و به روح پاک این شهدا درود می‌فرستم.

پاسخ به تجاوز اسرائیل حق مسلم ایران است

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی در صبحگاه ۵ آبان حق مسلم ایران است چرا که این رژیم مطابق با حقوق بین الملل به خاک ایران تجاوز کرده است و باید پاسخی قاطع و در شأن ملت ایران به این رژیم داده شود.

هر گاه مسئولان ذی ربط صلاح بدانند عملیات وعده صادق ۳ اجرایی خواهد شد که امیدوارم منجر به نابودی رژیم منحوس صهیونیستی شود.

در حال تکمیل…

کد خبر 6269828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha