۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸

فرماندار بیجار:

فرزندان ایران اسلامی برای دفاع از کیان کشور جان خود را فدا کردند

فرزندان ایران اسلامی برای دفاع از کیان کشور جان خود را فدا کردند

بیجار- فرماندار بیجار گفت:فرزندان ایران اسلامی برای دفاع از کیان این آب و خاک جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی خشم تمام جهانیان را در بر گرفته است و دنیا درگیر ددمنشی‌های اسرائیل است.

وی افزود: امروز تمام مردم جهان شاهد وحشیگری‌های این رژیم غاصب هستند و ما شاهد هستیم که جبهه مقاومت چگونه در برابر جنایات این اسرائیل ایستاده و چهره واقعی این رژیم برای همگان عیان شده است.

محبیان خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق پاسخی به وحشیگری‌های این رژیم اشغالگر بود و رهبر معظم انقلاب فرمودند این رژیم منحوس ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اکنون این سخن در حال محقق شدن است و شیطنت‌های اسرائیل غاصب با وعده‌های صادق جواب داده شد.

وی با بیان اینکه این جنگ یک جنگ ترکیبی است اذعان داشت: دشمن سعی داشت با یک جنگ ترکیبی وارد عمل شود و خدشه‌ای به نظام وارد کند اما تمام نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: در شیطنت‌های دشمن مدافعان ولایت به شهادت رسیدند و از کیان اسلامی دفاع کردند و امنیت را برای مردم فراهم کردند البته باید توجه کرد که مقوله امنیت یک مقوله زنجیر وار است همه در شکل گیری آن نقش دارند.

وی به هفته پدافند غیر عامل نیز اشاره و بیان کرد: پدافند غیر عامل اهمیت بسیار زیادی دارد و باید ما در هر شرایطی آمادگی مقابله با خرابکاری‌های دشمن را داشته باشیم.

محبیان با تاکید بر اینکه وضع خود حفاظتی باید در اولویت ادارات باشد عنوان کرد: بازدیدهای سرزده از ادارات در اولویت کاری‌مان قرار دارد و و احمال از موضوع پدافند غیرعامل می‌تواند حتی موجب انفصال خدمت مدیر آن شود.

وی اعلام کرد: در بحث پدافند غیر عامل هیچ گونه کوتاهی قابل پذیرش نیست و باید همواره آمادگی لازم را داشته باشیم.

فرماندار بیجار به سرشماری کشاورزی در بیجار اشاره و اظهار کرد: تأمین اعتبارات با سازمان برنامه و بودجه است ومسئول برگزاری این مهم فرماندار و استانداران هستند و ادارات موظف هستند همکاری لازم را در بحث سرشماری داشته باشند.

فرماندار بیجار در ادامه از عدم فعالیت روابط عمومی ادارات انتقاد کرد و اذعان داشت: لازم است روابط عمومی‌های ادارات خدمات ادارات را به مردم اطلاع داده و با روابط عمومی فرمانداری در ارتباط باشند.

کد خبر 6269834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha