۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶

نماینده سامان در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد؛

لزوم توجه ویژه نیروی انتظامی به شهرستان سامان

لزوم توجه ویژه نیروی انتظامی به شهرستان سامان

شهرکرد_نماینده شهرستان سامان در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به موقعیت گردشگری این شهرستان، گفت: این موضوع می‌طلبد نیروی انتظامی نگاه ویژه‌تری به این شهرستان داشته باشد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شرایط خاص شهرستان سامان، اظهار کرد: توسعه ۲۰ هزار هکتاری باغات، سیل عظیم ۳ تا ۴ میلیونی گردشگران و حضور ۶۰ هزار باغدار غیر بومی که نیمی از سال را در شهرستان ساکن هستند می‌طلبد نیروی انتظامی از نظر لجستیکی و تأمین نیرو نگاه ویژه‌تری به این شهرستان داشته باشد تا باری که بر روی دوش پرسنل خدوم نیروی انتظامی است کاهش یابد.

چهلگردی با اشاره به اختصاص قطعه زمینی در شهر سامان به منظور احداث ستاد ناحیه انتظامی، افزود: با عنایت به اعلام آمادگی خیرین درخواست می‌شود تسریع در ساخت زمین مذکور در اولویت قرار گیرد.

نماینده شهرستان سامان در شورای اسلامی استان اذعان داشت: راه‌اندازی پلیس فتا در شهرستان و ارتقای پاسگاه به کلانتری از خواسته‌های مردم بخش زاینده رود است که خواستار رسیدگی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به قول مساعد شورای اسلامی شهر سامان در خصوص تأمین مسکن انتظامی، با انجام مکاتبات اداری از سوی فرماندهی انتظامی استان موارد در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6269860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha