۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۳۴

نخعی در تذکر شفاهی:

دشمن با آتش بازی های احمقانه نمی تواند به اقتدار ایران خدشه بزند

دشمن با آتش بازی های احمقانه نمی تواند به اقتدار ایران خدشه بزند

نماینده مردم نهبندان در مجلس گفت: دشمن بداند که با آتش بازی های احمقانه و مضحک خود نمی تواند به اقتدار ایران قوی خدشه وارد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نخعی در جلسه امروز (یکشنبه ۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: اقدام دلاورمردان پدافند هوایی در خنثی کردن عملیات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به برخی از نقاط ایران تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های دفاعی کشورمان را به نمایش گذاشت.

وی تاکید کرد: دشمنان این مرز و بوم بدانند با این آتش بازی‌های احمقانه و مضحک نه می‌توانند به عزت و اقتدار ایران قوی خدشه وارد کنند و نه می‌توانند افکار عمومی جهان را نسبت به کودک کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان منحرف کنند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع و مسلم دارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در این پاسخ نه تعلل خواهیم کرد و نه دچار شتاب زدگی می‌شویم.

نخعی با بیان اینکه شهادت دلاورمردان ارتش و همچنین تعدادی از سربازان و کارکنان فراجا در سیستان و بلوچستان را تسلیت می گویم، گفت: متأسفانه تعداد شهدای انتظامی کشور طی چند ماه گذشته افزایش یافته که نیاز است دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کشور تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا از تکرار این حوادث در آینده جلوگیری شود.

کد خبر 6269901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha