۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷

تاجیک مطرح کرد؛

پرورش ایده‌های خلاقانه برای تبدیل بهشت زهرا به قطب فرهنگی

پرورش ایده‌های خلاقانه برای تبدیل بهشت زهرا به قطب فرهنگی

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: پرورش ایده های خلاقانه گام موثری برای تبدیل شدن بهشت زهرا(س) به قطب فرهنگی تهران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین افتتاحیه رویداد «بهشت نو» چهارشنبه دوم آبان ماه با حضور محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، مریم اردبیلی مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، رضوانه دباغ دختر مرحومه دباغ بانوی مجاهد انقلابی و جمعی از مدیران امور بانوان مناطق شهرداری برگزار شد.

این رویداد با نثار گل و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل از حرم مطهر آغاز شد و با سخنرانی مدیرعامل سازمان در خانه شهید به پایان رسید.

تاجیک در این نشست با اشاره به ضرورت پرورش ایده‌های خلاقانه مدیران امور بانوان مناطق گفت: حضور تمامی مدیران امور بانوان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در این رویداد مؤثر بوده و پرورش ایده‌های خلاقانه این عزیزان گام مؤثری برای تبدیل شدن بهشت زهرا (س) به قطب فرهنگی تهران است.

این رویداد با هدف تبیین زیرساخت‌های فرهنگی-اجتماعی بهشت زهرا (س)، ایجاد جریان روایت مشاهیر و مفاخر بانوان، بهره‌گیری از ظرفیت فکری و ایده پردازی فعالان فرهنگی، اجتماعی و مردمی طراحی شده است.

کد خبر 6269908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha