۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰

حجت‌الاسلام رحیمیان مطرح کرد؛

شهادت، پاداش یک عمر پایمردی در کنار رهبری حزب الله بود

شهادت، پاداش یک عمر پایمردی در کنار رهبری حزب الله بود

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیام تسلیت شهادت سیدهاشم صفی‌الدین گفت: شهادت پاداش یک عمر پایمردی در کنار رهبری حزب الله و حضور در خط مقدم جهاد، برای این سید مظلوم و جان بر کف بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور پیامی، شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و لَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَکِنْ لَا تَشْعُرُونَ»

اندکی پس از شهادت مجاهد کبیر و سید و سالار مقاومت، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی؛ یار وفادارش جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله نیز به کاروان شهدای قدس پیوست.

شهید صفی‌الدین در گام به گامِ مسیر جهاد و تمشیت امور حزب الله، همواره برادری عزیز و پشتیبانی معتمد برای سید مقاومت بود و با حضور در مسئولیت‌های خطیر و راهبردی طیِ چهار دهه، نقشی کلیدی در پیشبرد اهداف و تنومند شدن شجره طیبه حزب الله لبنان ایفا کرد.

رسیدن به سرمنزل «شهادت»، پاداش یک عمر پایمردی در کنار رهبری حزب الله و حضور در خط مقدم جهاد، برای این سید مظلوم و جان بر کف بود.

بی‌تردید خون مطهر شهدای بزرگ مسیر پرافتخار مقاومت همچون سیدحسن نصرالله، سیدهاشم صفی‌الدین، شیخ نبیل قاووق، حاج عماد مغنیه، سیدعباس موسوی، شیخ راغب حرب و دیگر مجاهدان شهید، علاوه بر راسخ‌تر کردن اراده و عزم رزمندگان حزب‌الله در آوردگاه حق و باطل، ایام احتضار رژیم صهیونیستی را کوتاه‌تر و اضمحلال آن را تسریع خواهد کرد؛ ان‌شاءالله.

اینجانب با عرض تبریک و تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، نایب برحقش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله و أیده بنصره)، خانواده مکرم این شهید والامقام بالاخص برادر عزیزم جناب سیدعبدالله صفی الدین و همچنین همه رزمندگان حزب الله، نصرت قریب را برای مجاهدان این طریق پرافتخار از درگاه قادر متعال مسئلت می‌کنم.

"أَلَا إِنَّ نَصرَ اللَّهِ قَریب"

محمدحسن رحیمیان
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین

کد خبر 6269935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha