۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

بارش باران خراسان رضوی را فرا می گیرد/کاهش دما در استان

بارش باران خراسان رضوی را فرا می گیرد/کاهش دما در استان

مشهد- کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر امروز بارش باران دوباره همانند روزهای گذشته نقاط مختلف خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا عنایتی اظهار کرد: از عصر امروز یکشنبه بارش باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد این بارندگی‌ها بیشتر در مناطق شمال، شمال غرب و برخی از نواحی مرکز و جنوب خراسان رضوی است که فردا با شدت و حجم بیشتر و احتمال بارش تگرگ خواهد بود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران در مناطق مستعد توأم با رواناب و آبگرفتگی است که روز گذشته در این خصوص هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

وی گفت: به لحاظ دمایی نیز، دما از بامداد فردا روند کاهشی خواهد گرفت و این استان تا اواسط هفته جاری، هوای به نسبت سردی خواهد داشت.

عنایتی افزود: در شبانه روز گذشته، خوشاب با یک درجه و خواف با ۱۹ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت نوسانات دمایی ۱۰ تا ۱۵ درجه در مشهد به ثبت رسید.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۵ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای این شهر امروز بین پنج تا ۱۶ درجه در نوسان خواهد بود.

کد خبر 6270111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha