۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱

شهردار رشت:

مدیریت شهری رشت آماده استقبال از فصل سرما است

مدیریت شهری رشت آماده استقبال از فصل سرما است

رشت- شهردار رشت با تأکید بر لزوم پیگیری مشکلات شهروندان گفت: تجهیزات و امکانات شهرداری رشت برای فصل سرما آماده سازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی ظهر یکشنبه در یکصد و چهل و هفتمین جلسه صحن علنی شورای شهر رشت با تأکید بر لزوم پیگیری مشکلات شهروندان، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد پیمانکاران جهت اجرای آسفالت در رشت در دستور کار مدیریت شهری است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه پرداخت پیمانکاران متناسب با انجام تعهداتشان صورت می‌گیرد، گفت: در صورتی پرداختی‌های پیمانکاران را انجام می‌دهیم که نسبت به تعهدات شأن در اجرای پروژه‌ها عمل کرده باشند.

شوقی با اشاره به اجرای پروژه لوله‌گذاری شرکت گاز در رشت بیان کرد: اجرای عملیاتی این پروژه در کنار پروژه‌های عمرانی شهرداری رشت سبب مشکلات ترافیکی در شهر می‌شود در تلاش هستیم تا حداقل یک ماه دیگر کار را به تعویق بیندازیم تا ترافیک کاهش یابد.

وی از از آمادگی مدیریت شهری رشت برای فصل برف و سرما خبر داد و افزود: ماشین آلات و تجهیزات سنگین مدیریت شهری آماده مقابله با فصل سرما هست اما اگر برف سنگینی در پیش باشد، ممکن است با مشکلاتی مواجه شویم.

شهردار رشت از طراحی و اجرای المان‌های شهری در رشت خبر داد و بیان کرد: چندین المان شهری در رشت طراحی و اجرا شده که پروژه میدان شهدای ذهاب هم در این لیست قرار دارد.

شوقی از ساخت تندیس شهدا در رشت خبر داد و اضافه کرد: این اقدام در راستای گرامیداشت کنگره ۸ هزار شهید گیلان در رشت انجام می‌شود.

وی با اشاره به کندی اجرای آسفالت در محلات به واسطه شرایط جوی افزود: با مساعد شدن شرایط جوی اجرای آسفالت در محلات رشت از سر گرفته می‌شود.

کد خبر 6270201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha