حماس: عملیات تل آویو واکنشی به نسل کشی صهیونیست‌هاست

حماس: عملیات تل آویو واکنشی به نسل کشی صهیونیست‌هاست

جنبش حماس عملیات شهادت طلبانه تل آویو را واکنشی نسبت به نسل کشی صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین دانست و تاکید کرد که جوانان قهرمان فلسطین مسیر مقاومت و جانفشانی را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای عملیات شهادت طلبانه صورت گرفته در نزدیکی مقر موساد واقع در شمال تل آویو را که به هلاکت و زخمی شدن ده‌ها تن از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی منجر شد را واکنش طبیعی نسبت به جنایت‌های اشغالگران صهیونیست در حق ملت فلسطین در غزه و کرانه و قدس و نسل کشی وحشیانه آن‌ها به ویژه در شمال غزه دانست که فجیع‌ترین جنایت‌های پاکسازی نژادی و کوچ اجباری شهروندان بی‌گناه در آن انجام می‌شود.

این بیانیه ضمن تبریک عملیات مذکور تاکید کرد که این عملیات نشان می‌دهد که ملت قهرمان فلسطین در به چالش کشیدن ماشین کشتار و تروریسم رژیم صهیونیستی ثابت قدم است و مسیر مقاومت و جانفشانی را تا در هم شکستن اراده دشمن فاشیستی و نشان دادن هزینه‌های جنایت‌های وحشیانه آنها به ملت فلسطین ادامه خواهد داد.

حماس ضمن قدردانی از این جهاد و مقاومت قهرمانانه انقلابی در تمامی مناطق اراضی اشغالی تاکید کرد که این جوانان دشمن مغرور صهیونیستی را مورد هدف قرار می‌دهند. این بیانیه خواستار افزایش مقاومت و تقابل با دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان شد.

همچنین حماس بیان کرد که ملت فلسطین باید صدای خود را برای رسیدن به آزادی و حق تعیین سرنوشت و برپایی دولت مستقل به پایتختی قدس به گوش همه برسانند.

صبح امروز راننده یک کامیون که از اهالی قدس شرقی بود، خودروی خود را به سمت یک ایستگاه اتوبوس که در نزدیک مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در چهارراه کوبید و با برخورد ایجاد شده، دست کم ۶ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۵۰ نفر زخمی شده‌اند که حال ۱۰ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

به گفته رادیو رژیم صهیونیستی تعداد زیادی از تلفات این حادثه نظامیانی بودند که به محل کار خود در پایگاه‌های نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی می‌رفتند.

کد خبر 6270271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha