۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

کمک‌های طلایی خراسان جنوبی‌ها به جبهه مقاومت/پای کار آرمان فلسطین

کمک‌های طلایی خراسان جنوبی‌ها به جبهه مقاومت/پای کار آرمان فلسطین

بیرجند-مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان جنوبی برای کمک و همدلی بامردم مظلوم کشورهای جبهه مقاومت از جمله غزه و لبنان با کمک‌های نقدی، غیر نقدی، طلا، محصولات کشاورزی و دام به میدان آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این روزهایی که مردم کشورهای جبهه مقاومت در حال دفاع از مرز و بوم خود بوده و با تمام توان از کیان خود علی رغم حملات اسرائیل غاصب دفاع می‌کنند، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان جنوبی برای کمک و همدلی با مردم مظلوم کشورهای جبهه مقاومت از جمله غزه و لبنان به میدان آمدند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: کمک‌های نقدی و غیر نقدی اهالی خراسان جنوبی در مکان‌های اعلام شده و اغلب توسط گروه‌ها و قرارگاه‌های جهادی جمع آوری می‌شود.

جلوه ایثار مردم فردوس به جبهه مقاومت

هنری افزود: مردم با پخت نان، بافت کلاه شال گردن، اهدای محصولات کشاورزی از جمله زرشک و دام برای کمک به مردم این کشورها به صحنه آمدند و به عنوان مثال بانوان شهرستان فردوس از مردم غزه و لبنان با اهدای طلاهای خود حمایت کردند.

وی ادامه داد: بانوان نمازگزار فردوس در نمازجمعه ۳ آبان شهرستان فردوس چهار حلقه النگوی طلا، ۳ عدد انگشتر طلا، یک عدد انگشتر نقره و یک عدد گردنبند طلا به مردم غزه و فلسطین و لبنان اهدا کردند.

️رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون در شهرستان فردوس بیش از ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان جمع آوری شده است.

هنری گفت: کمک‌های اهدایی غیر نقدی مردم اسلامیه به مردم غزه و لبنان تا روز گذشته به ۲۱ میلیون تومان رسیده و طلاهای اهدایی نیز حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: علاوه بر مبالغ فوق برابر اظهارات مسئول دفتر نیکوکاری اسلامیه از ابتدای طوفان الاقصی مبلغ یکصد میلیون تومان به غزه توسط مردم اسلامیه اهدا شده است.

هدیه ۸۰ میلیونی بانوی نهبندانی

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: بانوی نهبندانی نیز به غافله کمک‌های طلایی به جبهه مقاومت پیوست دو عدد النگوی خود را به ارزش ۸۰ میلیون تومان به جبهه مقاومت اهدا کرد.

هنری افزود: یکی از بانوان تأثیرگذار استان نیز که نخواست نام او منتشر شود پلاک طلایی که در کنگره ملی بانوان تأثیرگذار استان به عنوان هدیه دریافت کرده بود به جبهه مقاومت اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه همچنین اهالی شهرستان سرایان تا کنون ۷۴۲ میلیون تومان کمک نقدی، ۸۹ میلیون تومان کمک غیرنقدی به جبهه‌های مقاومت و سرزمین‌های اشغالی فلسطین داشته‌اند، یادآور شد: طلاهای اهدایی سرایانی‌ها نیز به ۱۱۵ میلیون تومان می‌رسد.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی یادآور شد: مشابه این کمک‌ها در سایر شهرستان‌های استان نیز جمع آوری شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6270298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha