۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۱۷

استاندار قزوین:

جمهوری اسلامی ایران تبدیل به پناهگاه و مأمن مظلومان عالم شده است

جمهوری اسلامی ایران تبدیل به پناهگاه و مأمن مظلومان عالم شده است

قزوین- استاندار قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز تبدیل به پناهگاه و مأمن مظلومان عالم شده است و قطعا این مسیر با افتخار آفرینی نیروهای مسلح ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر یک شنبه در دیدار با فرمانده لشکر ۱۶ زرهی اظهار داشت: افتخار آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه دفاع از میهن عزیز اسلامی ارزشمند و جای تبریک و خداقوت دارد و از این نعمت سپاسگذار خداوند متعال هستیم.

وی افزود: خوشبختانه نیروهای مسلح همان قدر که در حوزه هجوم از توانمندی برخوردار هستند از پدافند قوی و با استحکامی برخوردارند و افتخار آفرینی‌های بزرگی به دست فرزندان ملت رقم خورد و موفقیت بزرگی بود.

اعلایی گفت: در این مسیر شهدای گرانقدری هم تقدیم انقلاب اسلامی شد که ارزشمند است و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن راه آنها را ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: اتفاقات شب گذشته نشان داد که دژ مستحکم جمهوری اسلامی ایران نفوذ ناپذیر است و شعار همیشگی ارتش که خود را فدای ملت معرفی کرده است، اجرایی شد و نشان دادند این نیروی مقتدر تا پای جان در صحنه است.

استاندار قزوین اضافه کرد: وظیفه خودمان می‌دانیم که به همکاران لشکر قزوین به نیابت از بدنه پرتوان ارتش جمهوری اسلامی خداقوت بگوییم و امیدواریم با درایت نیروهای مسلح درس فراموش نشدنی به جنایتکاران داده شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز تبدیل به پناهگاه و مامن مظلومین عالم شده است و قطعاً این مسیر با افتخار آفرینی نیروهای مسلح ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6270346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha